Beste Tweakers leden,
Graag wil ik 18 augustus beginnen met microsoft flight simulator 2020. Deze game heeft eindelijk de graphics en functies waar ik vroeger van droomde. In 2018 ben ik gestopt met gamen en daarom heeft mijn huidige systeem een upgrade nodig. Ik kies voor een upgrade omdat ik eerst wil ervaren of de game voor langere tijd leuk blijft. Mocht dat zo zijn dan wil een nieuw systeem bouwen en de videokaart die ik nu wil kopen meenemen naar het nieuwe systeem.
Nu is de vraag. Is het zinvol om de MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio te halen en in mijn huidige systeem te drukken. Zoals je ziet heb ik op dit moment geen videokaart. Werkt deze kaart uberhaupt wel goed op mijn huidige systeem? Graag hoor ik jullie mening.
Bij dit systeem wil ik dan ook een 4k beeldscherm de samsung c49rg90. Ik hoop dat deze probleemloos hier op kan draaien met de oudere processor, geheugen etc.
"Cpu is overgeklokt op 5ghz"
Ik hoor graag jullie mening over wat ik het beste kan upgraden. Of dat ik misschien beter helemaal opnieuw kan bouwen. Mijn budget is 2000€
Alvast dank
Graag wil ik 18 augustus beginnen met microsoft flight simulator 2020. Deze game heeft eindelijk de graphics en functies waar ik vroeger van droomde. In 2018 ben ik gestopt met gamen en daarom heeft mijn huidige systeem een upgrade nodig. Ik kies voor een upgrade omdat ik eerst wil ervaren of de game voor langere tijd leuk blijft. Mocht dat zo zijn dan wil een nieuw systeem bouwen en de videokaart die ik nu wil kopen meenemen naar het nieuwe systeem.
Nu is de vraag. Is het zinvol om de MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio te halen en in mijn huidige systeem te drukken. Zoals je ziet heb ik op dit moment geen videokaart. Werkt deze kaart uberhaupt wel goed op mijn huidige systeem? Graag hoor ik jullie mening.
Bij dit systeem wil ik dan ook een 4k beeldscherm de samsung c49rg90. Ik hoop dat deze probleemloos hier op kan draaien met de oudere processor, geheugen etc.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-7600K Boxed | € 269,83 | € 269,83 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT S340 Elite Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | PC speakersets | Logitech Z333 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer i32 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120mm - 3pin | € 11,50 | € 11,50 |
| 1 | Muizen | Sharkoon FireGlider Optical | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 71,79 | € 71,79 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,90 | € 141,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 617,82 | ||
"Cpu is overgeklokt op 5ghz"
Ik hoor graag jullie mening over wat ik het beste kan upgraden. Of dat ik misschien beter helemaal opnieuw kan bouwen. Mijn budget is 2000€
Alvast dank