Hallo allemaal,
Ik heb eerder een topic aangemaakt, bij die topic heb ik ook het advies gevolgd.
Op dit moment probeer ik weer up te graden maar zit in de knoop met de mogelijkheden die ik heb.
Graag wil ik mijn CPU en RAM upgraden, maar wat ik begrepen is dat ik een ander moederbord moet halen.
Hier heb ik geen ervaring mee vandaar deze topic.
Wat is je budget?
€700
Wat wil je doen met je budget?
Mijn CPU upgraden en RAM naar ddr4
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Lieft de onderdelen die ik huidig in mijn computer laten, de onderdelen die ik specifiek wil vervangen mogen natuurlijk vervangen worden. Wanneer er onderdelen die moeten gehaald worden graag compenseren met budget van cpu/ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nieuw moederbord voor de 2 upgrades, hoogswaarschijnlijk ook nieuwe psu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee alleen beste kwaliteit voor geld.
Wat verwacht je van ons?upgrade mogelijkheden vertellen. verdere uitleg wanneer je een andere onderdeel erbij moet upgraden, dan begrijp ik het voor de volgende keren en kan ik zelfstandig nadenken
Huidige PC
heel erg bedankt !\
Tim
Ik heb eerder een topic aangemaakt, bij die topic heb ik ook het advies gevolgd.
Op dit moment probeer ik weer up te graden maar zit in de knoop met de mogelijkheden die ik heb.
Graag wil ik mijn CPU en RAM upgraden, maar wat ik begrepen is dat ik een ander moederbord moet halen.
Hier heb ik geen ervaring mee vandaar deze topic.
Wat is je budget?
€700
Wat wil je doen met je budget?
Mijn CPU upgraden en RAM naar ddr4
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Lieft de onderdelen die ik huidig in mijn computer laten, de onderdelen die ik specifiek wil vervangen mogen natuurlijk vervangen worden. Wanneer er onderdelen die moeten gehaald worden graag compenseren met budget van cpu/ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nieuw moederbord voor de 2 upgrades, hoogswaarschijnlijk ook nieuwe psu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee alleen beste kwaliteit voor geld.
Wat verwacht je van ons?upgrade mogelijkheden vertellen. verdere uitleg wanneer je een andere onderdeel erbij moet upgraden, dan begrijp ik het voor de volgende keren en kan ik zelfstandig nadenken
Huidige PC
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASRock H81M-HDS | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 180,77 | € 180,77 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 30,25 | € 30,25 |
1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 51,- | € 51,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CML16GX3M2C1600C9 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 76,90 | € 76,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 338,92 |
heel erg bedankt !\
Tim