Toon posts:

ASML neemt Duitse fabrikant van keramische en optische vezel

Pagina: 1
Acties:

• heank
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:38
url: nieuws: ASML neemt Duitse fabrikant van keramische en optische vezels over @Koekiemonsterr

Is het niet wat ongebalanseerd om in een artikel over de overname over een duits bedrijf 4/5e van de alinea's daar niets mee te maken heeft en alleen maar over de jaarcijfers van ASML gaat?

Ik zou graag meer willen lezen wat dit bedrijf deed/doet en hoe dat ASML helpt hun machines te maken. Ik neem aan dat het op zich goed gaat met ASML en dat ze inderdaad iets van hinder hebben door corona maar dat is niet relevant voor het artikel.

[Voor 0% gewijzigd door heank op 15-07-2020 15:57. Reden: typfoutje]

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09:53

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Ongebalanceerd zou ik het niet noemen. Maar ik snap de verbazing/verwarring wel. Kijk, die kwartaalcijferberichten zijn nogal eens aan saaie kant, dus pakken we wel eens andere insteek. Zo deed ik dat hier nu ook. Strikt genomen had ik hier twee verschillende berichten van kunnen maken, maar ja, dan kun je je ook afvragen waarom ze niet gewoon worden samengevoegd omdat het toch al over ASML gaat. Ze brengen de info over de overname trouwens zelf ook in de berichtgeving over de kwartaalcijfers naar buiten. Had hier ook kunnen omdraaien, dus titel en bovenste deel van bericht puur over kwartaalcijfers en dan pas onderaan ergens over Berliner Glas. Maar dan zou ik zeggen dat dat te veel ondersneeuwt. Wellicht had ik nog wat meer over het bedrijf erin moeten zetten ja. Maar goed, zie hier de overwegingen voor de gemaakte keuze. Waarvan ik niet zal zeggen dat ie perfect is :)

[Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-07-2020 16:38]

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:07

PcDealer

HP ftw \o/

@Koekiemonsterr : om de scheiding tussen deel 1 en deel 2 groter te maken, want ik zie het punt van @heank wel, kun je het woord "verder" toevoegen aan deze zin:
ASML meldt [.] dat het tijdens het vorige kwartaal negen euv-machines heeft geleverd [...]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09:53

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

PcDealer schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:38:
@Koekiemonsterr : om de scheiding tussen deel 1 en deel 2 groter te maken, want ik zie het punt van @heank wel, is het woord "verder" toevoegen aan deze zin:

[...]
Ja goeie, ingevoegd. Net dacht ik nog: had wellicht ook kopje voor kwartaalcijfers en kopje voor de Berlijnse toko kunnen invoegen in het bericht. Had wellicht iets duidelijker gemaakt, in ieder geval qua overgang. Maar goed, ik zal kijken of ik hier volgende keer iets beters op kan verzinnen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee