Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Theofiel B
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 31-05 16:30
Mijn huidige MSI kan wel een upgrade gebruiken denk ik. Ik en m'n zoontje spelen regelmatig Farming Simulator en soms wil het beeld een beetje haperen. Ik heb de gamesettings al wat lager gezet wat het probleem wel verhelpt. Maar toch, hoe kan ik deze pc nog verbeteren?

MSI Nightblade MI-020EU

Reeds toegevoegd
Kingston ValueRAM KVR16N11/8
Kingston SSDNow UV400 120GB

gallery: Theofiel B

[Voor 18% gewijzigd door Theofiel B op 15-07-2020 15:01. Reden: Niet geheel duidelijk wat de huidige setup is]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 07:03
Je zou kunnen kijken of je een tweedehands videokaart op de kop kan tikken, bijvoorbeeld een rx580 (100-125 euro) . Voor de rest gaat het moeilijk worden om er nog wat bij te plaatsen. Je hebt al een (extreem dure) SSD toegevoegd, en hij zit al op zijn max aan ram (doordat je 8 hebt toegevoegd).

Alternatief is een nieuw systeem...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 06:56
RX580 zou ik niet adviseren in een Nightblade, dat wordt veel te warm. Het is ook maar de vraag of de aanwezige voeding een connector voor een videokaart heeft. Zo niet dan houdt het bij een GTX 1050 Ti/1650 wel op.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True