Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aab81
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-10-2023
Mijn vraag
heb een nest hello deurbel gekocht. nu heb ik een trafo Schupa NTRhf T25/e met een ouderwetse gong binnen Nu heb ik alles netjes aangesloten en de nest Hello deurbel doet het maar de gong binnen gaat niet meer goed over het pinnetje komt er niet te ver uit om de bel/gong te raken zodat je het hoort. Kan dit komen omdat de trafo te zwak is of is het iets anders. heb ook de belaansluiting van de nest hallo tussen de draden van de gong geplaatst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77v2rLoH5f0xMPkHfprS0f2e294=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwowAAT3A4IfPLanTrdhhlqe.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:49
Ik kan de Schupa NTRhf T25/e niet echt vinden online, en heb dus geen specs.
Kan je daar eens een foto van posten? Weet je zeker dat hij tussen de 12-24V levert?
Als dat niet het geval is, dan zou van alles kunnen gebeuren 😀

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aab81
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-10-2023
Dat durf ik niet te zeggen volgens mij is het 8v maar de nest hello zelf werkt goed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCRQJ830jNHceUmoQF2vDYE8HZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wl8EIdrizODoPLCqJ753X80G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:49
Deze trafo is 8V, dat staat er tenminste op 😀
Dit is in principe te weinig voor de Nest, en dus zeker voor een bel. Ik denk dat je te weinig vermogen hebt om de Nest en een mechanische bel te voeden. Ik zou een nieuwe trafo bestellen en er in zetten, is geen rocket science als je vaker met stroom draden werkt. Ik heb de GACIA: TF-B gekocht, werkt erg goed.

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.