Zakloze stofzuiger met snoer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:22
Ik zoek een?
Zakloze stofzuiger met snoer. Dus niet een steelstofzuiger met accu, maar eentje die langer gebruikt kan worden dan 15 minuten.

Wat is je budget?
Target is rond 150-200 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
First World Problem: we hebben na enige tijd weer een hulp in de huishouding. Zij gaat hem vooral gebruiken. En ja, waar gebruik je een stofzuiger voor?

Wat heb je zelf al gevonden?
Bij ING Rentepuntenwinkel had ik de "Rowenta Silence Force Cyclonic 4A+", de "Philips PowerPro Expert (FC9744/09)" en de "AEG Stofzuiger zonder zak (LX9-3-STM)" gevonden. De "Rowenta Silence Force Full Care Pro" is weer flink duurder. Maar aangezien ik geen ervaring met geen van dit soort stofzuigers heb, heb ik geen idee wat nu "de beste" zou zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand positieve of negatieve ervaring met genoemde merken of modellen? Op papier kan ik hooguit vergelijken op geluidsniveau (maar dat is altijd met een korreltje zout te nemen) en reikwijdte. Maar hoe weet ik welke het beste resultaat oplevert, ook als de stofbak bijna vol is?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

AEG LX7-2-CR-A en Philips FC9742/09 zijn beide goed, waarvan de Philips langer(1m) snoer heeft (+- 150,-)

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 15-07-2020 14:46 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 16:00
Philips PowerPro Expert FC9742/09 of de FC9744/09 die je zelf aanhaalt. Ik heb 10+ jaar de veel oudere variant van deze gehad. Een oranje met zwart speciaal voor kattenhaar.

Ik was er erg tevreden over... prima stofzuiger voor dat geld destijds. Uiteindelijk is hij doorgebrand omdat ik hem dacht te kunnen gebruiken om wat fijn stof van stuc (schuren) op te zuigen... maar ja na 10+ jaar en dat misbruik, is dat mijn schuld.

Het is dat ik nog een prima stofzuiger had, die het prima doet, maar ik zou de nieuwe variant van Philps zo weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:24

BeyondThunder

Lost Lightning

Neem geen Philips! Philips is vergane glorie. 2 zakloze zuigers van Philips gehad, beide net na de garantie kapot.
Na het Philips drama hebben we nu een "AEG LX7-2-CR-A X Power Animal Edition Stofzuiger".Top ding en helemaal blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:24

BeyondThunder

Lost Lightning

@caspar M Grappig, ik denk dat 10 jaar geleden Philips nog wel echte kwaliteit was. Maar ik blijf er van weg. Echte bouwmaterialen haal je ook niet bij de Gamma zeg maar :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik deel de mening met @Hackus en @caspar M. Zeer blij met de stille maar krachtige Philips.
De stofbak is groot en bijna vol zal niet snel gebeuren. We hebben eigenlijk nooit een probleem ervaren met de zuigkracht. De bak laat zich ook nogal makkelijk legen, dus weinig reden om dat ding vol te laten staan.

Lekker lang snoel, eenvoudig wendbaar en fijne stang voor mensen van wat meer lengte. (Kortere mensen ook want de steel is uiteraard verstelbaar.)
Pagina: 1