Toon posts:

Lite-On LTR-16101B & Cdrwin 4.0A Werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje.
Ik heb een liteon brander maar die werkt niet met cdrwin. Nou heb ik natuurlijk de goldenhawk site bekeken en daar las ik dat de brander niet gesupport was. Maar nu las ik op het tweakers form dat er wel een mogelijkheid was om je liteon brander werkend te krijgen.

[topic=194841]

Weet iemand misschien hoe ik dat kan doen of waar ik er meer informatie over kan krijgen. Bedankt alvast.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

Verwijderd

Topicstarter
Weet dan echt niemand hier iets van???

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Op woensdag 08 augustus 2001 15:01 schreef Phalcon het volgende:
Hallo ik heb een vraagje.
Ik heb een liteon brander maar die werkt niet met cdrwin. Nou heb ik natuurlijk de goldenhawk site bekeken en daar las ik dat de brander niet gesupport was. Maar nu las ik op het tweakers form dat er wel een mogelijkheid was om je liteon brander werkend te krijgen.

[topic=194841]

Weet iemand misschien hoe ik dat kan doen of waar ik er meer informatie over kan krijgen. Bedankt alvast.
hmmm ik heb zelf een lite-on LTR 12102B (12x10x40x) en had idd prb mt cdrwin 3.8 ...
Ook "eerst"? versieŽs van 4.0 brachten geen uitkomst..
Inmiddels gebruik ik
cdrwin 4.0A ( juli 2001) en die werkt prima :) duz... gedult hebben is advies hier ?

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• Big Mama
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:17
Sinds de versie van 13 augustus ondersteunen zowel 3.8E als 4.0A de Lite-On branders :)

Computers follow your orders, not your intentions.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Goldenhawk brengt vaak een update uit, zonder het versienummer te updaten..... Er zijn inmiddels al 10-tallen versies van 3.8D en 4.0A geweest.

Dus als je een nieuwe brander hebt die nog niet gesupport wordt, dan moet je gewoon ff regelmatig hun site checken en telkens de nieuwste versie downen en testen :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Thx.

Het werkt
Pagina: 1