Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ed14n
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:07
Beste Tweakers,

Momenteel heb ik de volgende ram modules in mijn Build zitten.

pricewatch: Crucial Ballistix Sport AT BLS2K16G4D32AEST

Nu wil ik deze graag uitbreiden naar de dubbele capaiciteit. Echter deze rammodules zijn niet meer beschikbaar. Kan ik deze combineren met bijvoorbeeld andere modules van Crucial of gaat dat niet efficiënt draaien? Welke zou ik dan moeten hebben?

Alvast dank voor het meedenken.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 13:33
Welk moederbord en cpu heb je?

• ed14n
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:07

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:38
Je zou Sport LT kunnen kopen. Dacht dat die niet echt van elkaar verschillen en anders gewoon 4x8 of 2x16 kopen en je huidige set verkopen.

Edit: AT is dual rank LT is single rank.

[Voor 16% gewijzigd door paragon op 15-07-2020 19:32]

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 13:33
paragon schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:29:
Je zou Sport LT kunnen kopen. Dacht dat die niet echt van elkaar verschillen en anders gewoon 4x8 of 2x16 kopen en je huidige set verkopen.

Edit: AT is dual rank LT is single rank.
Mijn pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESE is dual rank en de AT ook. Hij heeft overigens al 2x16GB.

@ed14n pricewatch: Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B erbij prikken. Zitten dezelfde chips in.

Waar heb je trouwens 64GB voor nodig want is behoorlijk veel.

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:38
@Uszka ja je hebt helemaal gelijk. Ging er een beetje vanuit dat hij van 16 naar 32GB wilde gaan. Dus idd wat ga met 64GB doen @ed14n
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True