Toon posts:

Sebastian is geen kloon!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond kwam ik (Sebastian) terug na een lang, zwaar, maar erg gezellig weekend DV *D . Toen ik thuis kwam zei mijn huisgenoot en tevens goede vriend Patrique2 dat hij geband was, maar nu blijkt dat ook ik geband ben, omdat ik een kloon van hem zou zijn (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/199766). Dat is dus niet het geval. Hij heeft alleen reacties onder mijn account gegeven (wel ondertekend met zijn naam) omdat hij mijn pass kent.

Bij deze zou ik dus graag weer even unbanned willen worden als dat niet te veel moeite is voor onze lieve adjes alstublieft dankuwel :)

P.S: Het gaat om deze topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/197578

Alvast bedankt!

Sebastian

Verwijderd

Getver...eerst die shit van DV moeten overleven, en dan dit weer...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Als hij jouw pass weet is dat jouw verantwoording. Wat zouden mijn collega's niet denken als iemand MIJN pass wist :?

En wie zegt mij dat jij Patrique niet bent :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Als je slim was geweest had je ook niet iemand die gebanned is, onder jouw username laten posten...
Dit had je zelf ook wel een beetje kunnen beredeneren, en aangezien hij zelfs aangaf dat hij onder Patrique2 gebanned was, is het wel erg stom dat je hem hebt laten posten :P

Ik weet niet of je wel bijval van de modjes/adjes kan verwachten.

[Edit] Geen bijval dus :P

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 08 augustus 2001 15:04 schreef Traag het volgende:
Als hij jouw pass weet is dat jouw verantwoording. Wat zouden mijn collega's niet denken als iemand MIJN pass wist :?

Hoezo? Jouw pass is toch gewoon potlood?

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 08 augustus 2001 15:06 schreef obsidian het volgende:
Hoezo? Jouw pass is toch gewoon potlood?
Die had ik voordat ik GM werd, nu is het P0+l00d :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

Hmmm.. ik bedenk me nu dat de topicstarter dus een clone is van Sebastian :)

Jeremy Clarkson

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hehehe....

Ok weer ontopic nu. O-)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Juist. Bannen maar. Bovendien is het _niet_ slim om gebande users onder jouw username te laten posten. Zo 'niet-slim' dat ik er weinig voor voel om je ban ongedaan te maken.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
En wie zegt mij dat jij Patrique niet bent
Dat is niet het geval en bovendien, wat maakt dat uit? Hij zou net zo goed zelf een nieuwe nick kunnen aannemen. Dat hij mijn pass weet is logisch, die is namelijk altijd hetzelfde op internet en vaak zitten we samen achter de computer. Ik heb er zelf op zich niet zoveel problemen mee, ik weet dat hij er geen rare dingen mee doet. Nogmaals, het is een goede vriend en bovendien huisgenoot.

En kijk bovendien naar mijn e-mail adres, dat is duidelijk een officieel adres van mijn opleiding, of dacht je dat Patrique ook op zijn opleiding als kloon aanwezig is :o

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 augustus 2001 15:04 schreef Traag het volgende:

*echo*vana*/echo* ;)

Ehh ja ik ben het er ook wel mee eens dat je gewoon goed op je password moet letten, en ja, zoiets, sjah, stom van je, moest je niet dat password doorgeven.

(dit is mijn mening ;))

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:40
Op woensdag 08 augustus 2001 15:10 schreef Traag het volgende:
Hmmm.. ik bedenk me nu dat de topicstarter dus een clone is van Sebastian :)
Ja sow :?
Ik ken nog wel veel meer mensen die meerdere accounts hier hebben lopen (Kaj, Razor_Blade etc.) maar die oude accounts zijn niet meer in gebruik. Zoals je ziet was de laatste post van Juneday van mei 2000.

Verwijderd

Topicstarter
Juist. Bannen maar. Bovendien is het _niet_ slim om gebande users onder jouw username te laten posten
*zucht*

Zoals ik al aangaf, ik kwam gisteren pas terug van DV. Ik wist dus niet dat hij dat had gedaan. En dan nog heb ik er niet zo heel veel problemen mee, hij had net zo goed een andere nick aan kunnen nemen (patrique3 ofzo) maar dat heeft hij niet gedaan. Hij wilde alleen nog even (naar mijn mening op een normale manier) reageren op een paar vragen.

En nee, dit is geen kloon van mij, maar mijn oude username die ik al tijden niet meer gebruik omdat ik telkens voor vrouw werd aangezien en ik geen zin meer had om telkens uit te moeten leggen dat ik dat niet ben :)

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 08 augustus 2001 15:15 schreef *Juneday* het volgende:
En nee, dit is geen kloon van mij, maar mijn oude username die ik al tijden niet meer gebruik omdat ik telkens voor vrouw werd aangezien en ik geen zin meer had om telkens uit te moeten leggen dat ik dat niet ben :)
Een clone dus

Jeremy Clarkson

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ehhh guys, is er iets gedaan op een van de account wat tegen de policy ingaat? Zo nee, waarom is hij dan gebanned?

Komop zeg, er zijn vast nog wel meer mensen die elkaars pass weten. Maakt toch niets uit? Zolang de ander maar geen flamewar gaat beginnen ofzo.

Geef hun toch gewoon de accounts terug joh. Weer twee blije users erbij.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 08 augustus 2001 15:17 schreef Traag het volgende:

[..]

Een clone dus
Neuh, officieel is het pas een clone als alletwee de account simultaan gebruikt zouden worden. Nu is dat niet zo.... Je kan toch ook gewoon je username zat zijn? Jullie veranderen die niet dus dan maar gewoon een nieuw account he?

• MarcyDarcy
Zie ook mijn reply hier een stukje boven ^^.

Een clone is als je ze tegelijk gebruikt en dat is hier _absoluut_ niet het geval!

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 08 augustus 2001 15:19 schreef obsidian het volgende:
Neuh, officieel is het pas een clone als alletwee de account simultaan gebruikt zouden worden. Nu is dat niet zo.... Je kan toch ook gewoon je username zat zijn? Jullie veranderen die niet dus dan maar gewoon een nieuw account he?
En dat mag dus niet, want dan heb je twee accounts en dat is clonen

Jeremy Clarkson

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 08 augustus 2001 15:22 schreef Traag het volgende:

[..]

Mag wel, daar bestaan al meerdere topics over. Je mag geen kloontjes hebben, maar je hebt pas een kloon als je meerdere accounts gebruikt. Niet als je gewoon een slapend account hebt. Zijn genoeg crewleden die ook slapende accounts hebben hoor. (en van voor de tijd dat ze crew werden)

• MarcyDarcy
Op woensdag 08 augustus 2001 15:22 schreef Traag het volgende:

[..]

Traag lees nou ff mijn eerste post.
Zelfs Kaj heeft meerdere accounts

[edit]
Obsidian legt het duidelijker uit :)

Verwijderd

Ik vind dat die jongen geubanned mag worden, maar ik ben geen mod. Er is hier volgens mij geen sprake van misbruik, er heeft iemand gewoon 2 accounts die die niet tegelijk gebruikt. Als hij nou belooft een ander password te nemen en het niet meer doet, lijkt het mij niet zo'n punt.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 08 augustus 2001 15:23 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

Traag lees nou ff mijn eerste post.
Zelfs Kaj heeft meerdere accounts

[edit]
Obsidian legt het duidelijker uit :)
En hij (Kaj. dus) is niet de enige hoor. En nee, ze zijn niet alleen maar om nieuwe functionaliteit te testen en dergelijke. :) )

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Kaj. heeft 1 account. Hij had er 2, maar er staat er 1 op slot. Klonen zijn niet toegestaan, of je ze nu gebruikt of niet.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Staat nergens uitgelegd dat je geen nieuw account mag aanmaken als jij je naam zat bent, en nergens staat een definitie van clone. :)

Dusse.... En die regels bestaan alleen ter bescherming. Hij heeft er geen kwaad mee gedaan dus waarom moeilijk doen?

Doe anders even een search op dubbele ip's en dergelijke. Dan zijn er vast veel meer mensen die meerdere accounts hebben.

En ban die dan ook meteen. :) Dan ben je ook een gedeelte van de crew kwijt denk ik. :)

• Arno

Arno

PF5A

Dat is bullshit, want crew komt ook bij elkaar over de vloer, zo heb ik in totaal zeker 8 crewleden hier gehad die onder mijn IP's hebben gepost

Jeremy Clarkson

Verwijderd

obsidian wrote[/b]
Doe anders even een search op dubbele ip's en dergelijke. Dan zijn er vast veel meer mensen die meerdere accounts hebben.
Wat dacht je van proxies? Als je bijvoorbeeld internet deelt (in een studentenhuis ofzo) heb je allemaal hetzelfde IP hoor. Zou mooi lullig zijn als er maar een iemand per IP mag posten

• MarcyDarcy
[Om ff flauw te doen]
Bewijs maar dat Femme ook niet onder de naam SuperZusje heeft gepost. Het zal hetzelfde IP adres zijn. Dus wie zegt dat ie een zusje heeft, misschien was het wel een kloon? Dit is puur theoretisch, ik weet dat ze wel echt is :)
[/Om ff flauw te doen]

Dit was om aan te geven dat niet Sebastiaan moet aantonen dat ie een kloon.
Het lijkt me dat er hier best wat verwarring over ontstaat. Een slapende account is toch niet erg? Zo hebben RazorBlade en Capoerist toch ook 2 accounts, maar of ze ze beiden gebruiken is een andere vraag.

• mvds

mvds

Totally awesome!

HBM had er wel meer. :)

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

:? :?

Kort samengevat:

Welles-Nietus.

OF: luister eens naar elkaar.
OF: neem niet de moeite om wat te zeggen, dat is wat ik heb te zeggen.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Een slapend account is geen Clone!
Nu niet, dan niet en nooit niet.

Als ik met user HBM en user George Mimi en Marco tegelijkertijd ga klooien op het forum of met één van de accounts de ander ga bijvallen, dan wel, maar zolang ik useraccount GM+M niet meer gebruik is dat gewoon een slapend account.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 08 augustus 2001 15:41 schreef obsidian het volgende:
HBM had er wel meer. :)
Klikspaan :(

:P

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Helaas bepalen wij hier de definities. Dit is afgehandeld over ICQ. Deze kan dicht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.