Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Ralph, ik ben de schuldige!
Ik heb je dubbelpost gemod omdat je namelijk een paar reacties eerder een inzichtvolle reactie op het artikel plaatste met daarin een duidelijke uitleg over wat nodig is voor de Pentium 4, en nu zeg je in grote lijnen hetzelfde.
(eerdere post:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341204)
Je hebt wel gelijk dat je behulpzaam bent omdat je toch wel iets nieuws brengt (namelijk het feit dat je toch echt een Pentium 4 kast moet hebben, dat een voeding omwisselen niet genoeg is ivm de socket koeler die bevestigd moet worden)
Als ik het zo teruglees had je ook op +2 kunnen staan, da's in dat geval is dat dus mijn fout
je bent overigens wel rap: de moderatie is van een half uurtje geleden ofzow
Ik heb je dubbelpost gemod omdat je namelijk een paar reacties eerder een inzichtvolle reactie op het artikel plaatste met daarin een duidelijke uitleg over wat nodig is voor de Pentium 4, en nu zeg je in grote lijnen hetzelfde.
(eerdere post:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341204)
Je hebt wel gelijk dat je behulpzaam bent omdat je toch wel iets nieuws brengt (namelijk het feit dat je toch echt een Pentium 4 kast moet hebben, dat een voeding omwisselen niet genoeg is ivm de socket koeler die bevestigd moet worden)
Als ik het zo teruglees had je ook op +2 kunnen staan, da's in dat geval is dat dus mijn fout

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Hij.... is.... een [..]Op woensdag 08 augustus 2001 15:37 schreef mr_a het volgende:
* Ralph Smeets is.... een [Op woensdag 08 augustus 2001 15:38 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Hij.... is.... een [..]

]
Pik er zelf maar eentje uit!
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Alles komt weer goed 
(als die nu niet meer naar beneden gemod wordt)
(als die nu niet meer naar beneden gemod wordt)
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.