Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Print probleem zwarte tekens in de rand a5 CUPS printer serv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Ik heb een oude ml1610 samsung printer, die ik via CUPS nu benader op mijn mac. Als ik a4 print gaat het goed, als ik a5 print komen er gekke tekens (consequent dezelfde) aan de linkerkant. Ik kom er niet uit en heb al heel veel settings zitten tweaken. Ik print vanuit word, maar ook via een pdf export en preview gaat het mis.

Iemand een idee welke kant ik op moet zoeken? Op de foto 2 printjes (geel blaadje en blauw blaadje, beide a5)

[Voor 4% gewijzigd door bonzz.netninja op 15-07-2020 11:50]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | geensnor.nl - Misschien wel een uber hippe "Digital Garden" | | Omloop de Snor 2019

Alle reacties

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Ah...als ik print vanuit een windows machine gaat het wel goed..

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | geensnor.nl - Misschien wel een uber hippe "Digital Garden" | | Omloop de Snor 2019

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
Welke PPD gebruik je in CUPS en gebruik je de PS of PCL driver in windows? Als je de PS driver gebruikt, kun je de PPD jatten uit de installatie bestanden voor de mac

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True