Sinds kort (ca 1 week) heb ik zwarte randen langs 3 zijden van mijn monitor (Links boven en rechts) De onderzijde is wel goed. De muis kan ook niet in de zwarte randen komen. Ook is het net of het beeldscherm in game een gedeelte onder mist. misschien 0,7-1cm of zo iets.
:strip_exif()/f/image/5o9sLrkbLPwkNHJbmbnogy0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MeZhZh0yNYjtulgndNgv4lgh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mxfhSfaFKO8paspAOjG6t500.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb alle drivers geupdate (nvidia en windows) heeft niet geholpen.
Daarna ben ik alle instellingen bij langs gegaan en alles staat op 3440 *1440. Dit klopt ook met de resolutie van het scherm.
Vervolgens de scaling gecontroleerd in Nvidia control panel en deze staat op volledig scherm zonder schaling. verder gekeken bij bureaublad formaat wijzigen staat ook tot de max
:strip_exif()/f/image/GlfRCFoBazwvf4I1HPPyV3Ug.jpg?f=fotoalbum_large)
volgens mij heb ik alle ''fixes'' gehad welke google weergeeft. weet iemand van jullie nog een oplossing? en waardoor dit probleem zou kunnen komen?
de hardware:
software:
Nvidia game ready driver 451.67
Windows 10 64 bit. update 2020-07
:strip_exif()/f/image/5o9sLrkbLPwkNHJbmbnogy0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MeZhZh0yNYjtulgndNgv4lgh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mxfhSfaFKO8paspAOjG6t500.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb alle drivers geupdate (nvidia en windows) heeft niet geholpen.
Daarna ben ik alle instellingen bij langs gegaan en alles staat op 3440 *1440. Dit klopt ook met de resolutie van het scherm.
Vervolgens de scaling gecontroleerd in Nvidia control panel en deze staat op volledig scherm zonder schaling. verder gekeken bij bureaublad formaat wijzigen staat ook tot de max
:strip_exif()/f/image/GlfRCFoBazwvf4I1HPPyV3Ug.jpg?f=fotoalbum_large)
volgens mij heb ik alle ''fixes'' gehad welke google weergeeft. weet iemand van jullie nog een oplossing? en waardoor dit probleem zou kunnen komen?
de hardware:
software:
Nvidia game ready driver 451.67
Windows 10 64 bit. update 2020-07