Toon posts:

Build voor zoon toch maar goedkoper

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Vraag

• Xennai
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-01 09:20
In een eerder topic die ik had gestart ben ik al vrij ver gekomen maar twijfel toch.
De pc is duurder uitgevallen dan ik dacht.
Mijn vraag is wat is een goede goedkopere betrouwbare videokaart voor het gamen die toch best veel aan kan.
Ik wilde gaan voor de Powercolor red dragon maar die is €400 en aangezien ik de videokaart altijd nog kan upgraden zoek ik een goedkopere.
Verder wil ik wel graag naar een B550 moederbord met daarop een AMD Ryzen 5 3600

Onderstaand waar ik nu ben uitgekomen maar het is iets te.duur geworden, ik hoop onder de €800 uit te kunnen komen maar er is iets marge.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 169,-€ 169,-
1MoederbordenMSI B450 Gaming Pro Carbon MAX WiFi€ 154,05€ 154,05
1VideokaartenPowercolor Red Dragon Radeon RX 5700€ 395,05€ 395,05
1BehuizingenCooler Master MasterBox MB530P€ 104,95€ 104,95
1Geheugen internG.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR€ 93,15€ 93,15
1VoedingenCorsair RM650x (2018) Zwart€ 115,-€ 115,-
1Solid state drivesCrucial MX500 2,5" 500GB€ 62,90€ 62,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.094,10

Bij het vorige topic ben ik al goed geholpen en ik hoop opnieuw op wat hulp. Dan kan ik gaan bestellen nl :-)

Dit is het oude topic:

Hulp bij game pc voor mijn zoon bouwen

Bedankt alvast.

Alle reacties

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
RX 5600 XT is ruim voldoende voor Full HD gaming. Daar zou je op kunnen 'bezuinigen'.
Voeding van 115 euro lijkt me ook wat over de top. Daar kun je ook wel wat op bezuinigen.
Behuizing van 104 euro kan ook goedkoper. En een stille cpu koeler ontbreekt (zou niet voor de stock versie gaan).

Zou beginnen bij behuizing, voeding en evt. videokaart en een losse stille cpu koeler erbij kopen.

[Voor 16% gewijzigd door CyberMania op 15-07-2020 08:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:59
Moederbord kan je ook naar kijken.

Een MSI B450 Tomahawk MAX is bijvoorbeeld ook prima of een Asrock.

Scheelt zo weer minstens 50 euro

Acties:
  • +3Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54
500GB opslag is te weinig voor OS + applicaties + games. Zeker met hedendaagse games kan je die vol krijgen met 3 games.
Je zou er misschien een 2TB HDD bij kunnen prikken. En als je nog wat budget over hebt, zou ik een 1-2TB SSD kunnen aanraden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:59
Snap alleen even niet waarom een nieuw topic als het vorige nog prima volstaat?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Kan prima verder in Hulp bij game pc voor mijn zoon bouwen. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee