Sinds een paar jaar ben ik functioneel doof aan één oor. Muziek luisteren was een crime in het begin. Gaandeweg is dat minder geworden. Ik luisterde vaak Spotify via iPhone met koptelefoon, maar door het stereo effect valt heel wat weg.
Ik heb Qobuz ontdekt en heb nog een paar goede speakers en wil er een Bluetooth versterker bijkopen.
Stereo heeft voor mij geen nut, sterker nog dat zit in de weg. Voor de goede orde: mijn andere oor is nog goed genoeg om verschil in geluidskwaliteit waar te nemen.
Vóórdat ik die aanschaf doe wil ik weten of er een manier om stereo uit te schakelen?
Ik ben een volslagen leek op dit terrein. Ik denk aan volgende mogelijkheden:
1. Net als in mijn auto de balans helemaal naar rechts draaien. In de auto geen probleem vanwege het andere lawaai.
2. slechts één speakerbox aansluiten
3. De speakerboxen naast elkaar zetten
Alle drie niet ideaal, wie heeft er een beter idee of andere oplossing?
Ik heb Qobuz ontdekt en heb nog een paar goede speakers en wil er een Bluetooth versterker bijkopen.
Stereo heeft voor mij geen nut, sterker nog dat zit in de weg. Voor de goede orde: mijn andere oor is nog goed genoeg om verschil in geluidskwaliteit waar te nemen.
Vóórdat ik die aanschaf doe wil ik weten of er een manier om stereo uit te schakelen?
Ik ben een volslagen leek op dit terrein. Ik denk aan volgende mogelijkheden:
1. Net als in mijn auto de balans helemaal naar rechts draaien. In de auto geen probleem vanwege het andere lawaai.
2. slechts één speakerbox aansluiten
3. De speakerboxen naast elkaar zetten
Alle drie niet ideaal, wie heeft er een beter idee of andere oplossing?