Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Asrocl B550 itx/ac

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Vraag

• Emiel1986
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 15-06 23:07
Mijn vraag

Is het de moeite om de asrock B550m itx/ac te kopen?

Zelf ben ik in bezit van de asrock fatality b450 itx/ac. Dit in combi met een 3600 en rtx2060 en 16gb 3200mhz.

Mvg W.E.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19:20
waarom wil je een nieuw moederbord?

• Emiel1986
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 15-06 23:07
Ik upgrade beetje voor beetje. Om telkens beetje bij de tijd te blijven. En nu zag ik die b550 staan. Maar vroeg me af of het me ook meerwaarde geeft.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18:09
Nee, voegt niets toe.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder enige eigen inzet en referentiekader waarom je dit zou willen is dit een zinloos topic. Ben je er nog niet uit, open dan een fatsoenlijk topic waarin je vertelt waarom je dit moederbord zou willen kopen.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True