Toon posts:

Welke 40 gig HD te nemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kee... sta ik op het punt om de nekst step te nemene en miin HDD count te vergroten.... lees ik dat mijn prooi, de 40 GiG IBM 60GXP een uitval van >60% heeft :r ... so what now!!

Jullie hebben vast posi story's... :+ kom maar op, welke moet het worden... ik wil niet boven de 425 uitkomen... liefst zelfs rond de 375 houden... :?

Maxtor, Seagate, Quantum... tell me!

MOET 7200 toeren zijn, 2 Mb cache hebben en minimaal 30 gig zijn... Kep een Dell XPS/T500 dus het is nog ata-66 volgens mij... maar dat boeit dus niet zo....

Help, guys.. senks :z

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58

BrZ

Mja... ik heb hier in huis 6 IBM HD's (75GXP & 60GXP) waarvan er geeneen kapot is gegaan (alleen 1 DOA) dus ik heb echt geen problemen met IBM's..

Maxtors zijn mijn 2e keus denk ik... :)

(En doe niet zo irritant met het topic :()

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Het probleem is de koeling van die IBM-schijven, zet er een HD koeler op.......

can you read my mind?

Verwijderd

Topicstarter
:? vanwaar de irritatie kerel :Y)

Hmmm 6 IBMs in huis, das dus wel Ervaring Met...

Ik heb er nu ook een IBM in zitten hoor.... maar ik vind hem veeeeeel te luid... maar goed... 13,6 gig 5400 toeren ding is natuurlijk niet helemaal van deze tijd... :)) :(

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ibm lijkt me niks, maxtor lijkt wel ok maar toch slechte dingen over gelezen, seagate volgens mij geen ervaring mee, en Quantum is zover ik weet wel goed.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

--> [forum=21] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 08 augustus 2001 15:16 schreef Batman2k het volgende:
ibm lijkt me niks, maxtor lijkt wel ok maar toch slechte dingen over gelezen, seagate volgens mij geen ervaring mee, en Quantum is zover ik weet wel goed.
Pcies, tis net waar je goeie ervaringen mee hebt. Ik heb dus weer goeie ervaringen met IBM, WD en een paar seagates. Maar dus weer slechte met Quantum, Maxtor en Samsung (:r).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Ik heb een Maxtor 40GB 7200 rpm, heb hem nu al 1,5 jaar, muis stil en nooit problemen mee gehad.

Ik hoor en lees veel slechte verhalen over ibm, zijn al hele discussies over, gebruik de search
Pagina: 1