Vraag

• Lagoyaz
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 25-07 23:34
Hallo,

Al even op zoek achter een nieuw toestel en nu zit er beetje meer haast achter aangezien mijn oude Z2 het begeven heeft na een val...

Het artikel over de Samsung M31 voor Nederland (Ik woon in België) van vorige week had al mijn aandacht getrokken en nu zonder smartphone al opzoek gegaan voor deze te kopen.

Je kan deze al kopen bij Coolblue.nl en Amazon.de (al -50 euro) maar is bv niet te vinden op de Belgische versie van coolblue...

Nu mogelijk een domme vraag maar voor de zekerheid, kan ik dit toestel gewoon van amazon.de of coolblue.nl bestellen of bestaat er een kans dat dit toestel met een Belgische simkaart niet werk?

Moest iemand een andere aanbeveling hebben zeker welkom.

Was eerst van plan de A50 te kopen als deze wat gezakt was in prijs maar deze stijgt ipv zakt en de A51 heeft bluetooth problemen, die gebruik ik toch wel vaak in de auto en met bluetooth speaker.
M31 dan gekozen vanwege de 2Gb extra geheugen en iets betere camera dan de A51 en natuurlijk de 6000Mah batterij.
Moest deze echt te groot zijn is deze dan wel perfect voor mijn vader die een iets groter scherm wilt...

Grtz.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:01
Dat werkt prima, dat is geen enkel probleem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lagoyaz
dehardstyler schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:26:
Dat werkt prima, dat is geen enkel probleem.
Bedankt voor je snelle antwoord :D
Dacht dit ergens wel maar wou toch zeker zijn, morgen is zien voor te bestellen (y)

• Ridicuul
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 00:59
Heb je de telefoon al ontvangen Lagoyaz? Ik denk eraan om deze te bestellen voor mijn vader als vervanging van zijn Samsung Xcover 3. Bij Bol.com is deze enkel nog te reserveren, maar Coolblue lijkt wel gewoon te leveren. Klopt dat?

This is absolutely ridiculous

• Lagoyaz
Ridicuul schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:21:
Heb je de telefoon al ontvangen Lagoyaz? Ik denk eraan om deze te bestellen voor mijn vader als vervanging van zijn Samsung Xcover 3. Bij Bol.com is deze enkel nog te reserveren, maar Coolblue lijkt wel gewoon te leveren. Klopt dat?
Aangezien hij al met 50 euro flash deal korting stond en op voorraad was bij Amazon daar besteld samen met 2 hoesjes en 3 sceen protectors.
Normaal gezien zou ik deze maandag ontvangen.
Volgens wat ik begrijp is dit gwn een a51 met een 0,1 inch kleiner scherm, grotere batterij, iets betere camera en de vingerafdruk sensor die aan de achterzijde zit ipv onder het scherm.
Ook heeft de a51 Bluetooth problemen die ik hoop niet te hebben met de m31.
Denk ook dat de a51 2gb minder geheugen heeft maar twijfel door verschillende spec's te lezen.

Ik zal hier een review voor tweakers over schrijven als ik hem ontvangen heb en er bestaan momenteel al veel reviews uit India waar dit model al even uit is.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee