Ik heb de creative dtt2200 speakers samen met een live 5.1. Wanneer ik de pc aan zet krijg ik de hele tijd een soort krakend geluid te horen. Dit krijg ik ook wanneer ik de pc uitzet en alleen de speakers aan heb. Ik heb de search gebruikt maar ik werd er niet wijzer van. Wat ik gelezen had zou ik me speakers moeten aarden
Hoe moet ik dat ooit doen
Heb ik al geprobeerd maar het geluid blijf ik horen.
Kabels heb ik gecontroleerd er zijn geen breuken... Kan het niet iets zijn met astornomische lagen of zo iets
En Dat is????Op woensdag 08 augustus 2001 20:02 schreef marteltor het volgende:
kosmetische straling vrees ik![]()
Verwijderd
ehm... een grapjeOp donderdag 09 augustus 2001 10:29 schreef Termin8or het volgende:
[..]
En Dat is????
dat denk ik ookOp donderdag 09 augustus 2001 10:31 schreef Courage het volgende:
[..]
ehm... een grapje
Ik heb hetzelfde probleem thuis, ook alleen bij het opstarten en afsluiten van mijn pc.. als de volumeknop lekker open staat wil er ook nog wel eens fijne feedback peeeeeeeeep te horen zijn, terwijl de mic gewoon dichtstaat..
Ooit ergens gelezen dat de geluidskaart (ikke ook een SB Live 5.1) te dicht op een andere (PCI-) component kan staan, maar ik vraag me af of dat invloed kan hebben. Eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkte, maar lijkt me bull
Ooit ergens gelezen dat de geluidskaart (ikke ook een SB Live 5.1) te dicht op een andere (PCI-) component kan staan, maar ik vraag me af of dat invloed kan hebben. Eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkte, maar lijkt me bull
Explore everything - Maak je er niet zo druk om
ik heb er ook last van, ongeveer 2 a 3 seconde voor aan het aanmeldscherm van windows tot het aanmeldscherm van windows. Daarna geen last meer...
Hmzz
... Ik heb nu weer last van
Lijkt wel of me speakers s'ochtends en s'avonds het niet goed doen
.. Ik heb geen last van geluiden zoals pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.... Als ik de pc helemaal uit schakel duz voeding ook blijf het geluid...
... Dus het zijn de speakers ??? Of is me transformator brak???
jah ga ik maar doen
... Ik heb al wel ondekt dat het aan de subwoofer ligt
No offence, maar als ik jou was zou ik dat kreng maar omruilen voor een ander merk als dat kan. Ik zie steeds topics over problemen met de DTT3500, DTT 2500, FPS2200, dus vandaar. En een ander merk heeft ook beter geluid.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Bij mij hoor ik tijdens het opstarten van Win2k ook gekraak maar dat komt door me mic, omdat win2k die pas later tijdens de opstart fase mute.
Pagina: 1