Ik was op zoek naar een bluetooth speaker die af kon spelen vanaf USB. Via de pricewatch kwam ik er niet uit. Je kan wel zoeken op USB aansluiting maar niet of de USB ook als audio bron kan worden gebruikt. Gelukkig vond ik het via een oud forum topic van een medetweaker, maar het zou wel handig zijn als dit bij de filters staat misschien
@Verwijderd Dat staat onder Aansluitingen -> Aansluitinge (USB) -> USB-versie
https://tweakers.net/draa...xAdFlijpJVtJKJpaVSbG1tLQA
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja even mijn post lezen dusRoom42 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:56:
@Verwijderd Dat staat onder Aansluitingen -> Aansluitinge (USB) -> USB-versie
Gaat om dat het als audiobron te gebruiken is.
Heb nu een speaker die USB heeft maar waar je dus geen usb stick in kan steken om muziek af te spelen. USB doet alleen dienst als oplaadfunctie voor je telefoon (en bij andere speakers wordt hij gebruikt om de speaker zelf op te laden)
@Verwijderd Welke dan? Mijn steekproeven uit het lijstje hebben een USB-A-aansluiting voor een USB-stick.
Wat jij noemt staat onder Energie -> Stroomvoorziening -> (USB-)bus powered.
Wat jij noemt staat onder Energie -> Stroomvoorziening -> (USB-)bus powered.
[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 14-07-2020 21:03 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Net een Sony SRS-XB32 gekocht bijvoorbeeld, al die SRS modellen kunnen het niet. Nu moet je elk product afgaan en bij de fabrikant zoeken of die USB poort wel kan worden gebruikt als audiobron.
I see... Ja, dat lijkt dan inderdaad een gemis in de filters.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:02:
Net een Sony SRS-XB32 gekocht bijvoorbeeld, al die SRS modellen kunnen het niet. Nu moet je elk product afgaan en bij de fabrikant zoeken of die USB poort wel kan worden gebruikt als audiobron.
offtopic:
@Verwijderd Moet het per se een USB-stick zijn? Want met (Micro)SD-slot zijn ze er wel zeker.
@Verwijderd Moet het per se een USB-stick zijn? Want met (Micro)SD-slot zijn ze er wel zeker.
[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 14-07-2020 21:07 ]
@Verwijderd en @Room42. Punt is dat onze dataleverancier dit niet goed aanlevert, die zeggen alleen dat er een USB-aansluiting is, niet of er ook vanaf afgespeeld kan worden. We kunnen wel kijken of dit inmiddels veranderd is en of we dit dan kunnen gebruiken in de Pricewatch. Dit moet uitgezocht worden, ik zal dit op de ToDo zetten, die helaas behoorlijk lang is geworden doordat dit soort werkzaamheden lang hebben stilgestaan sinds het begin van de coronacrisis en inmiddels weer stilstaan vanwege de vakantieperiode. Meer dan "later dit jaar weten we meer" kan ik er momenteel niet van maken helaas.
Top dank je! Ik heb inmiddels mijn speaker al gevondenGlaanie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:49:
@Verwijderd en @Room42. Punt is dat onze dataleverancier dit niet goed aanlevert, die zeggen alleen dat er een USB-aansluiting is, niet of er ook vanaf afgespeeld kan worden. We kunnen wel kijken of dit inmiddels veranderd is en of we dit dan kunnen gebruiken in de Pricewatch. Dit moet uitgezocht worden, ik zal dit op de ToDo zetten, die helaas behoorlijk lang is geworden doordat dit soort werkzaamheden lang hebben stilgestaan sinds het begin van de coronacrisis en inmiddels weer stilstaan vanwege de vakantieperiode. Meer dan "later dit jaar weten we meer" kan ik er momenteel niet van maken helaas.
@Verwijderd Helaas is er niks veranderd. Twee relevante specs die ik misschien zou kunnen gebruiken, worden maar zo weinig gebruikt (3x en 1x), dat het totaal geen zin heeft om daar een filter omheen te bouwen.
Pagina: 1