Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Draadloze bluetooth speakers specificatie

Pagina: 1
Acties:

• h3nk13
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 04-05 19:06
Ik was op zoek naar een bluetooth speaker die af kon spelen vanaf USB. Via de pricewatch kwam ik er niet uit. Je kan wel zoeken op USB aansluiting maar niet of de USB ook als audio bron kan worden gebruikt. Gelukkig vond ik het via een oud forum topic van een medetweaker, maar het zou wel handig zijn als dit bij de filters staat misschien :)

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@h3nk13 Dat staat onder Aansluitingen -> Aansluitinge (USB) -> USB-versie
https://tweakers.net/draa...xAdFlijpJVtJKJpaVSbG1tLQA

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• h3nk13
Ja even mijn post lezen dus ;)
Gaat om dat het als audiobron te gebruiken is.
Heb nu een speaker die USB heeft maar waar je dus geen usb stick in kan steken om muziek af te spelen. USB doet alleen dienst als oplaadfunctie voor je telefoon (en bij andere speakers wordt hij gebruikt om de speaker zelf op te laden)

• u34186
  • Niet online
@h3nk13 Welke dan? Mijn steekproeven uit het lijstje hebben een USB-A-aansluiting voor een USB-stick.
Wat jij noemt staat onder Energie -> Stroomvoorziening -> (USB-)bus powered.

[Voor 27% gewijzigd door u34186 op 14-07-2020 21:03]

• h3nk13
Net een Sony SRS-XB32 gekocht bijvoorbeeld, al die SRS modellen kunnen het niet. Nu moet je elk product afgaan en bij de fabrikant zoeken of die USB poort wel kan worden gebruikt als audiobron.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• u34186
  • Niet online
h3nk13 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:02:
Net een Sony SRS-XB32 gekocht bijvoorbeeld, al die SRS modellen kunnen het niet. Nu moet je elk product afgaan en bij de fabrikant zoeken of die USB poort wel kan worden gebruikt als audiobron.
I see... Ja, dat lijkt dan inderdaad een gemis in de filters. ;)

offtopic:
@h3nk13 Moet het per se een USB-stick zijn? Want met (Micro)SD-slot zijn ze er wel zeker.

[Voor 12% gewijzigd door u34186 op 14-07-2020 21:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@h3nk13 en @Evanescent. Punt is dat onze dataleverancier dit niet goed aanlevert, die zeggen alleen dat er een USB-aansluiting is, niet of er ook vanaf afgespeeld kan worden. We kunnen wel kijken of dit inmiddels veranderd is en of we dit dan kunnen gebruiken in de Pricewatch. Dit moet uitgezocht worden, ik zal dit op de ToDo zetten, die helaas behoorlijk lang is geworden doordat dit soort werkzaamheden lang hebben stilgestaan sinds het begin van de coronacrisis en inmiddels weer stilstaan vanwege de vakantieperiode. Meer dan "later dit jaar weten we meer" kan ik er momenteel niet van maken helaas.

• h3nk13
Glaanie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:49:
@h3nk13 en @Evanescent. Punt is dat onze dataleverancier dit niet goed aanlevert, die zeggen alleen dat er een USB-aansluiting is, niet of er ook vanaf afgespeeld kan worden. We kunnen wel kijken of dit inmiddels veranderd is en of we dit dan kunnen gebruiken in de Pricewatch. Dit moet uitgezocht worden, ik zal dit op de ToDo zetten, die helaas behoorlijk lang is geworden doordat dit soort werkzaamheden lang hebben stilgestaan sinds het begin van de coronacrisis en inmiddels weer stilstaan vanwege de vakantieperiode. Meer dan "later dit jaar weten we meer" kan ik er momenteel niet van maken helaas.
Top dank je! Ik heb inmiddels mijn speaker al gevonden ;) maar voor mijn mede tweakers in de toekomst vast een welkome aanvulling. 9 van de 10 fabrikanten zijn er ook niet duidelijk over zie ik. Success!

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@h3nk13 Helaas is er niks veranderd. Twee relevante specs die ik misschien zou kunnen gebruiken, worden maar zo weinig gebruikt (3x en 1x), dat het totaal geen zin heeft om daar een filter omheen te bouwen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True