Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag over reacties op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:22
@WoutF en anderen, Hoi,

Klopt het dat standaard (bijv: voor niet-geregistreerde bezoekers) het systeem ingesteld staat op het tonen van alle 0+ reacties?

Zo ja: dan is mijn vraag, is het logisch om standaard alle offtopic en irrelevante posts te tonen aan (nieuwe) bezoekers?

Het lijkt mij namelijk van niet. Eigenlijk is het onlogisch om standaard offtopic en irrelevante reacties onder nieuws te tonen aan (nieuwe) bezoekers juist omdat ze offtopic of irrelevant voor het nieuwsartikel zijn. Zeker als je meepakt dat zulke reacties vaak in de meerderheid zijn en je dus (nieuwe) bezoekers vooral onzinnige reacties gaat voorleggen die eigenlijk niets toevoegen.

Vanwaar deze keuze die op zich behoorlijk vreemd is.

[Voor 53% gewijzigd door CyberMania op 14-07-2020 21:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10-06 21:06

WoutF

Hoofdredacteur

Offline tot 28 juni

Ik verplaats deze om te beginnen naar MF, dit is eerder een vraag mijn collega's van onze productafdeling zoals @ikloon of @Femme. Mijn persoonlijke $0.02: 0 betekent niet alleen offtopic/irrelevant, maar ook posts die nog niet gemodereerd zijn. Gaat wellicht wat ver om standaard enkel gemodereerde posts te tonen.

Offline tot 28 juni

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:22
WoutF schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:25:
Ik verplaats deze om te beginnen naar MF, dit is eerder een vraag mijn collega's van onze productafdeling zoals @ikloon of @Femme. Mijn persoonlijke $0.02: 0 betekent niet alleen offtopic/irrelevant, maar ook posts die nog niet gemodereerd zijn. Gaat wellicht wat ver om standaard enkel gemodereerde posts te tonen.
Waarom geef je die dan niet gewoon -geen- score mee zolang ze nog niet gemodereerd zijn. Dan vang je beide problemen in een keer op.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True