Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

1440p 75Hz high/ultra systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• JelDo
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 11-06 21:39
.

[Voor 99% gewijzigd door JelDo op 15-07-2020 17:37. Reden: .]

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23:25
Wat is er mis met de best buy guide?

• JelDo
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 11-06 21:39
99ruud99 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:48:
Wat is er mis met de best buy guide?
Zoals je aan de wenslijst kunt zien is de BBG mijn uitgangspunt geweest. Als je mijn post had doorgelezen dan is het vrij duidelijk dat ik niet zomaar alles kan overnemen. Geen wifi, geen rgb, geen scherm, geen voeding met ruimte voor upgrades ect. Ook weet ik niet eens zeker hoe high end ik met dit systeem moet gaan. Mijn vriend weet niks van computers af en heeft mij alleen wat eisen gegeven.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Zo kan die wel dicht.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True