Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HertogJan
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-05 21:35
Wat zou jij mij willen leren/bijbrengen? _O-

code:
1
Twitter, Tweakers, device, VPN, pshypon

• HertogJan
Ik weet niet eens waar TR voor staat bijvoorbeeld.

• mvrhrln
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 13:45
teveel HertogJan op ?

• HertogJan
HertogJan schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:20:
Ik weet niet eens waar TR voor staat bijvoorbeeld.
Forumregels: Maak een TR aan of kijk (bij hoge nood) ALTIJD in SM of het topic gemeld is. Irriteert een topic je en het staat er nog niet in, meldt het dan. Is het al in SM gemeld, hou je verder uit het draadje en laat het aan de moderator over.[code]TR, SM[, URL, IP/code]

• HertogJan
LOL
Lang niet gehoord.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:22
TR = Topic Report. Wat je via het handje waar 'Rapporteer' achter staat kan aanmaken.

Verder maak je echt hele rare posts en topics, en hoop ik dat het verder goed met je gaat...

The devil is in the details.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:18

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Modbreak:En dicht.

www.google.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True