Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi extender R200 vergeet sommige gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PromisQ
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Hallo,

Heeft iemand onderstaand probleem ooit gehad of weet iemand wat ik kan doen ?

Wij hebben internet van telenet. Maar deze bereikt niet het volledige huis. Daarom heb ik een wifi extender R200 geplaatst.
Deze versterkt het signaal en werkte tot vorige week perfect.

Maar sinds vorige week weigert hij aan 1 gsm en 1 laptop wifi te geven. (Andere toestellen 2 gsmtoestellen, PlayStation, laptop en tv wel nog)

Als je bij deze toestellen het netwerk doet vergeten en terug instellen , werkt deze terug totdat je de laptop uitzet of met de gsm weg gaat uit het netwerk.

Het is precies of ze elkaar niet kunnen onthouden.
De andere toestellen hebben deze problemen niet

Wat kan ik hier aan doen ?

Alle reacties

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:06

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Dit heeft dus echt helemaal geen ene bal te maken met Stoute Bugs. Schop naar Netwerken

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True