Iemand van mijn familie heeft me gevraagd om eens te kijken voor een volledig nieuwe TV/Audio setup.
Het gaat om een grote open ruimte (leefruimte + keuken = ongeveer 75m² , plafond hoogte 2m60), kijkafstand wel relatief klein van 2,2m tot 2,5m en met enkel de mogelijkheid om een 2.1 audio setup te zetten.
Dus:
Ik zoek een?
TV, receiver, subwoofer, en 2 wall mounted front speakers met budget max 3000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om :
Films & TV kijken, Spotify luisteren, Apple Airplay, YouTube kijken, gaming met spelconsole, DVD/Blu-ray speler, Radio, CD, bluetooth
Wat heb je zelf al gevonden?
TV: Absolute fan van de LG OLEDS, ik zou voor deze gaan: pricewatch: LG OLED55C9PLA Zwart
Receiver: pricewatch: Denon AVR-X2700H DAB
Sub: Twijfel tussen deze 2:
pricewatch: Jamo SUB 210 (Zwart)
of
pricewatch: Klipsch R-12SW (Zwart)
Speakers: Twijfel tussen deze 2:
pricewatch: Q Acoustics 3020 (Matzwart)
of
pricewatch: Klipsch RP-500M ebbenhout (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
1) Welke van de 2 subs zouden jullie aanraden?
2) Welke van de 2 speakers zouden jullie aanraden?
3) Zijn er nog andere subs/speakers die ik beter zou overwegen?
4) Hier heb ik weinig kaas van gegeten: kunnen er compatibiliteitsproblemen zijn tussen speakers/sub en receiver?
5) Ik vermoed dat die wall mounted speakers best op een beugel staan zodat die niet te dicht met hun achterkant tegen de muur plakken?
Het gaat om een grote open ruimte (leefruimte + keuken = ongeveer 75m² , plafond hoogte 2m60), kijkafstand wel relatief klein van 2,2m tot 2,5m en met enkel de mogelijkheid om een 2.1 audio setup te zetten.
Dus:
Ik zoek een?
TV, receiver, subwoofer, en 2 wall mounted front speakers met budget max 3000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om :
Films & TV kijken, Spotify luisteren, Apple Airplay, YouTube kijken, gaming met spelconsole, DVD/Blu-ray speler, Radio, CD, bluetooth
Wat heb je zelf al gevonden?
TV: Absolute fan van de LG OLEDS, ik zou voor deze gaan: pricewatch: LG OLED55C9PLA Zwart
Receiver: pricewatch: Denon AVR-X2700H DAB
Sub: Twijfel tussen deze 2:
pricewatch: Jamo SUB 210 (Zwart)
of
pricewatch: Klipsch R-12SW (Zwart)
Speakers: Twijfel tussen deze 2:
pricewatch: Q Acoustics 3020 (Matzwart)
of
pricewatch: Klipsch RP-500M ebbenhout (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
1) Welke van de 2 subs zouden jullie aanraden?
2) Welke van de 2 speakers zouden jullie aanraden?
3) Zijn er nog andere subs/speakers die ik beter zou overwegen?
4) Hier heb ik weinig kaas van gegeten: kunnen er compatibiliteitsproblemen zijn tussen speakers/sub en receiver?
5) Ik vermoed dat die wall mounted speakers best op een beugel staan zodat die niet te dicht met hun achterkant tegen de muur plakken?