Toon posts:

probleem met linux, netRedHat 7.2 installed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil aan mij windows partities kunnen, moet ik hiervoor iets in mijn fstab file zetten? en hoe dan?

de driver van highpoint voor linux, hoe moet je die installen?
www.highpoint-tech.com
HPT370 Linux Patch
File Description
File Name
HPT370 Linux Patch
ide.2.2.16.20000630.patch.bz2
Note: At this time, the HPT370 Linux
patch is compatible with
single disk functions only. (Non-RAID)

is mijn geforce2 MX ghelemaal installed werkt die 3d stuff?

ik heb gelezendat je je vensters kon doen morfen met kde of gnome, hoe gebeurt dat, dit door 3d accel van je 3dkaart?

thanx

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
Waarschijnlijk is je windows partitie al standaard gemount bij de installatie van RedHat. Kijk voor de grap 'ns in de directory /mnt.
Ik weet helaas niet zo bijster veel af van 3D acceleratie onder Linux. Maar er zitten hier genoeg lui die dat wel weten.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Redhat 7.2 is nog niet eens uit. Je zal wel 7.1 bedoelen.
Voor het mounten van v-fat bij het booten moet je gewoon even "man fstab" doen, daar staat het precies in.

En over de highpoint ellende weet ik niet veel. Ik weet wel dat je ze zonder patches kan benaderen als je een paar opties aan de kernel mee geeft bij het booten.

Verwijderd

is er niemand die zeet of er een windowmanager bestaat die hetzelfde effect heeft als bij macosx met morfende venstertjes en stuff

en die patch van highpointm hoe ;oet je die instalen

de msg was oorspronkelijk van mij maar door technische problemenm had ik die laten sturen door de rosse waarvoor dank

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 22:05

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op woensdag 08 augustus 2001 15:17 schreef little_soundman het volgende:
Redhat 7.2 is nog niet eens uit. Je zal wel 7.1 bedoelen.
Voor het mounten van v-fat bij het booten moet je gewoon even "man fstab" doen, daar staat het precies in.

En over de highpoint ellende weet ik niet veel. Ik weet wel dat je ze zonder patches kan benaderen als je een paar opties aan de kernel mee geeft bij het booten.
Er is wel al een beta beschikbaar dacht ik ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 augustus 2001 17:18 schreef CBA het volgende:

Er is wel al een beta beschikbaar dacht ik ...
Die beta was een HOAX zoals je op de redhat mailinglist heb kunnen lezen. Er is geen nieuwe beta uit.
Pagina: 1