Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem zal vooral dienen om MFS 2020 te spelen. Verder wat gewone officetoepassing, webdesign, wat eenvoudige photoshop, natuurlijk internet, mail, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag in de buurt van €3500 blijven, inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, volledig nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige pc, monitor, toetsenbord, muis, flightsimcontroller
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een systeem samengesteld rond de ryzencpu, maar dat is geen must. Als de Intel beter is, wijzig ik dat graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als ik een systeem heb waar ik een hele tijd mee verder kan. Aanpasbaarheid is zeker ook een pluspunt (binnen aantal jaar een nieuwe grafische kaart ofzo)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een kritische kijk op het systeem dat ik samenstelde. Aanvullingen, opmerkingen, alternatieven zijn heel erg welkom.
Systeem dat ik samenstelde:
Dit systeem zal vooral dienen om MFS 2020 te spelen. Verder wat gewone officetoepassing, webdesign, wat eenvoudige photoshop, natuurlijk internet, mail, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag in de buurt van €3500 blijven, inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, volledig nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige pc, monitor, toetsenbord, muis, flightsimcontroller
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een systeem samengesteld rond de ryzencpu, maar dat is geen must. Als de Intel beter is, wijzig ik dat graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als ik een systeem heb waar ik een hele tijd mee verder kan. Aanpasbaarheid is zeker ook een pluspunt (binnen aantal jaar een nieuwe grafische kaart ofzo)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een kritische kijk op het systeem dat ik samenstelde. Aanvullingen, opmerkingen, alternatieven zijn heel erg welkom.
Systeem dat ik samenstelde:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3950X | € 759,- | € 759,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 MASTER | € 356,95 | € 356,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC 8G (rev. 2.0) | € 761,59 | € 761,59 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 474,32 | € 474,32 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Gamecontrollers | Thrustmaster T.16000M FCS Hotas Oranje, Zwart | € 135,98 | € 135,98 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16 | € 156,20 | € 156,20 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 124,70 | € 124,70 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 193,90 | € 193,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.244,54 | ||