Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wordpress - Deel pagina vergrendelen met wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Vraag

• Jannekevd87
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 29-07-2020
Mijn vraag
Ik zou graag delen van mijn pagina op mijn website (Wordpress) willen vergrendelen met een wachtwoord. Ik weet wel hoe ik een volledige pagina kan vergrendelen met een wachtwoord, maar het liefst zou ik op 1 pagina verschillende content willen zetten, wat allemaal vergrendeld is met een wachtwoord. Dus als je 1 wachtwoord invoert, komt er maar 1 deel (op die ene pagina) tevoorschijn, en niet de hele pagina.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik maak gebruik van Wordpress. Heb al gezocht naar een geschikte plug-in, maar vooralsnog zonder succes.

Ik hoor het graag of er iemand is die hier kennis of ervaring mee heeft.

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:13

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Wat ik je in januari vertelde (RobIII in "Woocommerce - Bevestigingsmail klant") geldt nog onverminderd hoor ;)

Ik zie een dikke alinea "wat ik wil" / "vraag" en vervolgens totaal niets terug van eigen inzet behalve "ik heb gezocht maar niks gevonden". Als je de Quickstart leest waar ik je vorige keer ook op heb gewezen dan zul je lezen onder punt 6: "Dat houdt ook in dat je aangeeft waarop je gezocht hebt (met welke keywords), wat je gevonden hebt en waarom het gevondene niet voldeed." etc.

Ik wil je dus nogmaals vriendelijk verzoeken de quickstart even goed door te nemen en 't dan met een nieuw topic opnieuw te proberen.

Overigens zie ik ook dat je een historie hebt van vragen stellen en daarna niet meer reageren (op je eerste topic na). Een "dank je" of "het is opgelost, dit-en-dat was de oplossing" wordt wel op prijs gesteld - evenals 't markeren als 'beste antwoord' ;)

[Voor 18% gewijzigd door RobIII op 14-07-2020 15:12]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True