Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nokia 6210 met een libertel abbo, aangezien deze rekening rechtstreeks voor mijn baas is en ik er niet in het buitenland mee mag bellen heb ik in mijn telefoon een KPN-abbo gestopt. tot nu toe niks aan de hand.

In mallorca aangekomen, zet ik dat ding aan en niks aan de hand. ik kan gewoon bellen etc. Na verloop van tijd begint die vreemd te doen en vind het netwerk niet meer, met handmatig een netwerk zoeken vind hij de netwerken, ik wil me aanmelden maar ik krijg geen toegang ?. abbo in een andere telefoon gestopt en werkt perfect.

Vandaag weer terug uit mallorca, dus op schiphol druk ik die telefoon aan en niks aan de hand. Thuis gekomen wissel ik de kaart voor mijn libertel abbo en ja hoor...
weer het rot probleem dat hij het netwerk niet wil pakken, weer geen toegang ?

weet iemand wat dit is?, het ligt aan de telefoon en niet aan de abbos. want dat is gestest. Heeft iemand dit vaker gehad?, ligt het aan de bandbreedte (ofzo 900/1800) ??

Verwijderd

hmmz als hij de netwerken niet wil pakken zijn ze geblokkeerd maar het ligt dus niet aan je abbo ofzo zeg je dus dan zou ik met je telefoon gewoon ff terug gaan naar de winkel of leverancier :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 augustus 2001 16:09 schreef mafiasven het volgende:
hmmz als hij de netwerken niet wil pakken zijn ze geblokkeerd maar het ligt dus niet aan je abbo ofzo zeg je dus dan zou ik met je telefoon gewoon ff terug gaan naar de winkel of leverancier :)
hehe dat doe ik zekers, maar ik hoopte eigenlijk dat het gewoon een stomme instelling was snappie...

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 16:19 schreef aarninkron het volgende:

[..]

hehe dat doe ik zekers, maar ik hoopte eigenlijk dat het gewoon een stomme instelling was snappie...
jepz snap ik sorry dan kan ik je niet verder helpen ben namelijk niet bekend met nokia's :+ maar je kunt dus niet t instellen dat die automatisch netwerk zoekt en dan automatisch inlogt ofzo?
werkt bij de siemens namelijk wel

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag bij een Nokia service point geweest, en sommige nokia 6210 hebben een produktie foutje met het antenne ontvangst systeem.

Waarschijnlijk de mijne dus ook, balen maar tja this nie anders, gelukkig ben ik lid van club-nokia en hoef ik geen 6 weken te wachten op mijn toestel, maar kan hem volgende week al inruilen als de toestellen weer binnen komen.

Ik d8 laat ik dit even melden, mochten er meer mensen dit probleem hebben dan weten ze bij deze posting waarschijnlijk het antwoord.

Verwijderd

Ik heb ook iets dergelijks, ik heb een tripple-sim op mijn nokia 6210 zitten, met o.a. 2 dutchtone abbo's. En telkens als ik van de ene sim naar de andere schakel, is er nauwelijks verbinding, 1 streepje of zelf geen. Na een minuutje of 5/10 aanstaan is alles weer goed en heb ik weer vol ontvangst.
Snapte er al niet zoveel van, zal wel zelfde probleem als bij jou zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 01:09 schreef albundy33 het volgende:
Ik heb ook iets dergelijks, ik heb een tripple-sim op mijn nokia 6210 zitten, met o.a. 2 dutchtone abbo's. En telkens als ik van de ene sim naar de andere schakel, is er nauwelijks verbinding, 1 streepje of zelf geen. Na een minuutje of 5/10 aanstaan is alles weer goed en heb ik weer vol ontvangst.
Snapte er al niet zoveel van, zal wel zelfde probleem als bij jou zijn.
jij ken dus meerdere sim-kaarten in je tel-plaatsen begrijp ik ?, waar haal je zo'n ding ?

Verwijderd

je kan ook jezelf voor netwerken blokkeren in sommige foons. Kan jezelf instellen. /me weet niet of de 6210 dat ook heeft.
Pagina: 1