Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook pagina samenvoegen / data importeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Pjotr007
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08-11-2020
Goede middag,

Ik zit met een uitdaging.

Mijn pagina ga ik opheffen maar ik wil eigenlijk de data (reeds gedownload) overdragen aan iemand anders die het op zijn pagina moeten kunnen importeren.
Kan dit ?

Of wat ik ook reeds geprobeerd heb is de pagina's samen te voegen, waarna ik mijn pagina wil gaan deleten maar daar geeft FB geen toestemming voor.

Heeft iemand een oplossing voor het geheel ?

BVD

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:38

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Pjotr007 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:52:
Mijn pagina ga ik opheffen maar ik wil eigenlijk de data (reeds gedownload) overdragen aan iemand anders die het op zijn pagina moeten kunnen importeren.
Definieer 'de data'? Als het je gaat om likes of comments op je page: hoe zie je dat voor je? Wat nou als ik een I-love-fluffy-wuffy-kittens pagina like of er een comment achterlaat en vervolgens besluit een grapjas beheerder die pagina op te doeken en te importeren bij de All-kitties-must-die!-pagina. Staat dan opeens mijn like en comment daar?

Dus... mijn vraag is: wat verwacht je precies te importeren en hoe zie je dat voor je?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Pjotr007
Dank zover.
Het betreft een vereniging en daar zijn tal van posts op gezet in de loop der jaren. Uiteraard velen met commentaar en likes.
Al de data (zo noem ik de posts/commentaren en likes) heb ik gedownload.

Ik snap je voorbeeld maar dat is echt niet de bedoeling. Het is meer een zakelijke oplossing di eik nu zoek.

Kan die data evt geimporteerd worden in zijn facebookpagina ?
We hebben samen ook al geprobeerd de pagina's samen te voegen. Daar geeft op een of andere manier FB geen toestemming voor: Ik krijg dan de melding :"Het samenvoegingsverzoek is afgewezen."

• Giant87
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:20
Nee dat kan niet. En samenvoegen kan alleen bij duplicate pages.

• Pjotr007
Giant87 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:51:
Nee dat kan niet. En samenvoegen kan alleen bij duplicate pages.
Dank tot zover,

Dan moeten de namen exact gelijk zijn ?
Na samenvoegen, kun je dan bepalen welke pagina verwijderd mag worden ?

• Giant87
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:20
Duplicate is volgens Facebook als iets over hetzelfde bedrijf of onderwerp gaat. Dus als het over dezelfde vereniging gaat zou het moeten kunnen. Zelfde adres etc helpt dan inderdaad wel.

https://www.facebook.com/help/249601088403018
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True