Mijn vraag
Via een systeem (MS365 Business Central) wordt een rapport gegenereerd in Word (.docx)
Dit rapport bevat ZPL code welke via een passtrough fucntionaliteit van de printerdriver wordt afgehandeld (Zebra GK420d).
Het gaat echter fout op een stukje text formatting, tijdens te print opdracht wordt een apostrophe verkeerd afgedrukt.
GOED zo wordt een deel van de code in het rapport gegenereerd.
TRANSMISSIONS B.V.'
FOUT zo wordt dit deel afgedrukt.
TRANSMISSIONS B.V.’
Hierdoor is het resultaat (verzendlabel) niet leesbaar.
De oplossing zou zijn dat de code als plain text wordt verwerkt.
Alleen Business Central bied geen optie voor .txt rapporten en mijn auto-open macro is onmisbaar in dit proces.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Business Central
Word (Macro's)
Heeft iemand enig idee hoe ik er voor zorg dat word de pagina afdruk zoals het op de pagina staat of als plaint text? Of eventueel via een maco convert te plain text en dan afdrukken o.i.d.?
Via een systeem (MS365 Business Central) wordt een rapport gegenereerd in Word (.docx)
Dit rapport bevat ZPL code welke via een passtrough fucntionaliteit van de printerdriver wordt afgehandeld (Zebra GK420d).
Het gaat echter fout op een stukje text formatting, tijdens te print opdracht wordt een apostrophe verkeerd afgedrukt.
GOED zo wordt een deel van de code in het rapport gegenereerd.
TRANSMISSIONS B.V.'
FOUT zo wordt dit deel afgedrukt.
TRANSMISSIONS B.V.’
Hierdoor is het resultaat (verzendlabel) niet leesbaar.
De oplossing zou zijn dat de code als plain text wordt verwerkt.
Alleen Business Central bied geen optie voor .txt rapporten en mijn auto-open macro is onmisbaar in dit proces.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Business Central
Word (Macro's)
Heeft iemand enig idee hoe ik er voor zorg dat word de pagina afdruk zoals het op de pagina staat of als plaint text? Of eventueel via een maco convert te plain text en dan afdrukken o.i.d.?