Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag over passieve soundbar

Pagina: 1
Acties:

• boyetval
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11-01 10:12
Ik ben op zoek naar een passieve soundbar vervanger voor mijn zuilen en center speakers.

Huidig systeem:
4K tv aangesloten op de ARC HDMI van een Yamaha RX-V479. Op de HDMI's van de Yamaha zijn dus de PS4, Switch, Shield en 4K BD player aangesloten.

Als ik een soundbar (of soundplate) kan vinden met aparte speaker aansluitingen dan kunnen de linker, rechter en midden luidsprekers weg.
Ik heb gekeken naar de meeste soundbars op de NL markt maar ze zijn meestal actieve soundbars met alleen 1 of 2 HDMI's (de Sonos soundplate heeft alleen een optische).
Op Amazon US heb ik de KEF HTF7003 Sound Bar gevonden met speakers aansluitingen, maar nergens in NL te koop. Weet iemand nog een soortgelijk product?

• Martijn1990
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10-06 16:25
Monitor Audio SB-2, SB-3 en SB-4 zijn ook zulk soort soundbars.

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online

CeesKees

I rest my Kees

Je zoekt een LCR speaker.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• boyetval
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11-01 10:12
Martijn1990 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:16:
Monitor Audio SB-2, SB-3 en SB-4 zijn ook zulk soort soundbars.
Bedankt. De SB-3 is inderdaad een optie.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True