Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk huis tuin en keuken surfen en mailen, school werk (Verslagen maken / SPSS), en een beetje gamen (hoeft niet op de hoogste settings). Enige game die wordt gespeeld is Sims.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen €400 en maximaal €500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
WNeel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een aantal dingen samengesteld, maar is misschien al een beetje overkill.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, gewoon lekker snel zijn tijdens het surfen, en Sims op normale settings kunnen runnen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb dus een lijstje samengesteld, maar kom al iets over mijn budget. Wat kan ik hierop nog besparen? Rond de €500 zou ideaal zijn. Pc is niet voor mij maar voor m'n vriendin.
Mijn PC waar ik vorige week feedback op gevraagd heb is nu up en running! Heerlijke build
Voornamelijk huis tuin en keuken surfen en mailen, school werk (Verslagen maken / SPSS), en een beetje gamen (hoeft niet op de hoogste settings). Enige game die wordt gespeeld is Sims.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen €400 en maximaal €500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
WNeel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een aantal dingen samengesteld, maar is misschien al een beetje overkill.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, gewoon lekker snel zijn tijdens het surfen, en Sims op normale settings kunnen runnen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb dus een lijstje samengesteld, maar kom al iets over mijn budget. Wat kan ik hierop nog besparen? Rond de €500 zou ideaal zijn. Pc is niet voor mij maar voor m'n vriendin.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Wraith Stealth koeler Boxed | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 59,89 | € 59,89 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 67,55 | € 67,55 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 250GB (WDS250G2B0C) | € 51,90 | € 51,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,23 | ||
Mijn PC waar ik vorige week feedback op gevraagd heb is nu up en running! Heerlijke build