Hallo allemaal,
Ik heb een aantal problemen met Wifi.internet sinds ik ben overgestapt.
Ik hoop dat iemand van jullie hier er wat meer verstand van heeft als ik.
Ik ben sinds kort overgestapt van Budget alles in 1 (voorheen NLEx) naar ziggo.
Dit vooral omdat in mijn appartement via adsl niet meer dan 100mbps gehaald kan worden.
Doordat ik ben gaan samenwonen en meer apparaten in huis heb kregen we wat problemen met snelheid als de tv aanstond, de xbox, en via smartphone van alles gedaan werd.
Ik ben dus overgestapt naar Ziggo. En sinds dag 1 is het een hel.
Ik heb inderdaad sneller internet, het is alleen onbruikbaar.
Via lan is het allemaal wel oke.
Maar wifi is een drama.
Het valt geheel weg, ik heb datastops(Laggs/Disconnects of lange laadtijden), Apparaten die van het netwerk afgekicked worden etc. (Zie derde linkje)
Ik heb al gigantisch veel geprobeerd.en zit nu bijna 2 maand met onbruikbaar wifi..
Ziggo doet zijn best met de klantenservice, dat geef ik ze na.
Maar de oplossing is er nog niet
Dit is vooral lastig omdat ik met school, werk online meetings heb, ik zo af en toe een potje wil gamen wat nu allemaal niet meer kan op wifi omdat het onbetrouwbaar is.
Op dit moment zit ik wel op een noodlijn vanwege een kabelbreuk en splitsing in dit complex.
Wel is deze 2 x doorgemeten ook, en super stabiel ondanks dat het een noodlijn is
Er zijn hierdoor wel wat storingtjes door, deze heb ik hier echter niet bij opgenomen (er is namelijk duidelijk verschil)
Zelf heb ik het gevoel dat het gewoon bagger modems zijn onderhand.
Vandaag nog telefonisch contact gehad maar ziggo wil me geen ander type modem opsturen.
Alleen de Connectbox V1. want dit is hun standaardmodel.
Woning: Flatgebouw/Appartement
Modem: Connectbox v1
TV-Kastje: Mediabox XL
Hieronder wat onedrive links naar wat er allemaal gebeurd is en ingesteld is.
Ook wat meer uitleg over de problemen
Links:
Logboek&Settings Oude Modem
Logboek&Settings Nieuwe Modem
Ziggo contact/Oplossingen/Bijhouden storingen
Woning : https://postimg.cc/5X7PZ60c
Ik hoop dat iemand van jullie me wil helpen.
Ik heb een aantal problemen met Wifi.internet sinds ik ben overgestapt.
Ik hoop dat iemand van jullie hier er wat meer verstand van heeft als ik.
Ik ben sinds kort overgestapt van Budget alles in 1 (voorheen NLEx) naar ziggo.
Dit vooral omdat in mijn appartement via adsl niet meer dan 100mbps gehaald kan worden.
Doordat ik ben gaan samenwonen en meer apparaten in huis heb kregen we wat problemen met snelheid als de tv aanstond, de xbox, en via smartphone van alles gedaan werd.
Ik ben dus overgestapt naar Ziggo. En sinds dag 1 is het een hel.
Ik heb inderdaad sneller internet, het is alleen onbruikbaar.
Via lan is het allemaal wel oke.
Maar wifi is een drama.
Het valt geheel weg, ik heb datastops(Laggs/Disconnects of lange laadtijden), Apparaten die van het netwerk afgekicked worden etc. (Zie derde linkje)
Ik heb al gigantisch veel geprobeerd.en zit nu bijna 2 maand met onbruikbaar wifi..
Ziggo doet zijn best met de klantenservice, dat geef ik ze na.
Maar de oplossing is er nog niet
Dit is vooral lastig omdat ik met school, werk online meetings heb, ik zo af en toe een potje wil gamen wat nu allemaal niet meer kan op wifi omdat het onbetrouwbaar is.
Op dit moment zit ik wel op een noodlijn vanwege een kabelbreuk en splitsing in dit complex.
Wel is deze 2 x doorgemeten ook, en super stabiel ondanks dat het een noodlijn is
Er zijn hierdoor wel wat storingtjes door, deze heb ik hier echter niet bij opgenomen (er is namelijk duidelijk verschil)
Zelf heb ik het gevoel dat het gewoon bagger modems zijn onderhand.
Vandaag nog telefonisch contact gehad maar ziggo wil me geen ander type modem opsturen.
Alleen de Connectbox V1. want dit is hun standaardmodel.
Woning: Flatgebouw/Appartement
Modem: Connectbox v1
TV-Kastje: Mediabox XL
Hieronder wat onedrive links naar wat er allemaal gebeurd is en ingesteld is.
Ook wat meer uitleg over de problemen
Links:
Logboek&Settings Oude Modem
Logboek&Settings Nieuwe Modem
Ziggo contact/Oplossingen/Bijhouden storingen
Woning : https://postimg.cc/5X7PZ60c
Ik hoop dat iemand van jullie me wil helpen.