Voor een kennis (je kent het wel) ben ik opzoek naar een budget laptop voor het editen van foto's en spelletje spelen.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop is bedoeld voor het editen van foto's(Lightroom), tekstverwerken, netflix,en gamen(sims bijv) Alles op windows 10
Wat is je budget?
Max budget is 800 liever iets minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk thuis gebruik, evt voor workshops fotoshop wordt de laptop meegenomen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifiek merk ingedachte
Ben zelf al even opzoek geweest, maar ben niet helemaal thuis in de laptop componteten. Momenteel ben ik aan het kijken naar de volgende laptops.
- Lenovo IdeaPad 5 15IIL05 (81YK00DKMH)
- Lenovo IdeaPad 3 15IML05 (81WB00GNMH)
- HP 15-dw2480nd
Waarom? bovengenoemde laptops ben ik een aantal keer tegen gekomen met betrekking tot Lightroom reviews. Zelf heb ik het idee dat ik mij een beetje aan het doodstaren ben op de GPU MX330.
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop is bedoeld voor het editen van foto's(Lightroom), tekstverwerken, netflix,en gamen(sims bijv) Alles op windows 10
Wat is je budget?
Max budget is 800 liever iets minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk thuis gebruik, evt voor workshops fotoshop wordt de laptop meegenomen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifiek merk ingedachte
Ben zelf al even opzoek geweest, maar ben niet helemaal thuis in de laptop componteten. Momenteel ben ik aan het kijken naar de volgende laptops.
- Lenovo IdeaPad 5 15IIL05 (81YK00DKMH)
- Lenovo IdeaPad 3 15IML05 (81WB00GNMH)
- HP 15-dw2480nd
Waarom? bovengenoemde laptops ben ik een aantal keer tegen gekomen met betrekking tot Lightroom reviews. Zelf heb ik het idee dat ik mij een beetje aan het doodstaren ben op de GPU MX330.
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.