Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Evolution probleem met Exchange?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Allard Pruim
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik gebruik op mijn Ubuntu 20.04 systeem Evolution als email client. Ik gebruik een Outlook account en laat alles via Exchange lopen met behulp van het pakket evolution-ews. Op die manier kan ik mijn mail, contacten en agenda synchroniseren.

Nou ervaar ik ééns in de tijd een apart probleem met mijn agenda. Op willekeurige momenten maakt het kalender systeem van Evolution ontzettend veel connecties naar de servers van Microsoft en dat duurt soms wel een kwartier voordat dit voorbij is, het vreemde daaraan is dat mijn agenda op dat moment niet goed bereikbaar is. Het is net alsof Evolution moeite heeft met het verbinden naar mijn account of zo. Na een tijd kan ik weer in mijn agenda komen en werkt alles weer. Ik heb o.a. geprobeerd om het synchroniseren sneller te laten verlopen van 30 minuten naar 2 in de hoop om het probleem op te lossen maar helaas.

Op internet kan ik maar weinig informatie vinden over dit probleem dus ik kan hier de oplossing ook niet voor vinden. Ik heb wel één persoon gevonden op askubuntu die grotendeels hetzelfde probleem heeft als mij maar deze gebruikt Google Mail. Hier wordt ook geen oplossing gegeven.

https://askubuntu.com/que...h-amount-of-data-in-backg

Meer Evolution gebruikers hier die hetzelfde ervaren?

Alle reacties

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Heb je dit gemeld/gezocht op de bugtracker van Evolution?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True