Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raeyo
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 24-07-2020
Nieuwe DELL PC gekocht, er 2 nieuwe samsung monitors aangehangen en heb nu het probleem dat wanneer ik deze monitoren afsluit (bvb s'avonds) deze nadien de source niet meer vinden (HDMI).

Heb reeds de AMD driver geüpdate, geprobeerd met displayport.. geen resultaat, moet telkens een hard reset van de PC doen zodat deze weer de monitors kan vinden. Best frustrerend.

Enig idee hoe dit op te lossen?

Tx in advance!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Als je die gewoon bij DELL gekocht hebt, zou ik DELL hiervoor gewoon bellen. Die kunnen jou prima helpen om dit op te lossen.

Naar ideen vragen mag altijd, maar ik denk dat je even bij DELL moet vragen wat hun hier voor oplossing zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raeyo
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 24-07-2020
Dell en support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 03:06
Toch is het je eerste ingang mijn (werk)ervaring met bijvoorbeeld Microsoft is niet heel slecht je krijgt een kundig persoon aan de lijn (wel met een zwaar Indisch accent) maar ze helpen wel goed :).

Wat heb je zelf al in de (event) logs gevonden met betrekking tot je display driver?
Wat voor precieze Dell PC heb je? (Dell B heeft andere hardware dan Dell Z :P).

Doet de toetsencombinatie WIN+CTRL+SHIFT+B nog wat als je geen source hebt? (Reset display driver). https://www.tenforums.com...ndows-8-windows-10-a.html

Heel stom misschien (kan me niet voorstellen dat je het niet geprobeerd hebt) maar heb je op een toets gedrukt als je geen source hebt (ik heb bijvoorbeeld aanstaan dat mijn PC het beeldscherm moet afsluiten na 5 minuten geen activiteit en heb dan ook een source not found melding tot ik activiteit op de PC vertoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:05

Ankh

|true

Als je de support van Dell slecht vindt, waarom heb je dan een Dell PC gekocht?

Daarnaast eerste google search: https://us.community.sams...on-from-sleep/td-p/348858

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8