Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Deze week mag ik mijn contact verlengen met toestel, overstappen naar sim only of niets doen en het laten voor wat het is.

Wat is je budget?
De S9 heb ik gekocht tijdens de Black Friday deal 2 jaar geleden. Zo kreeg ik een flinke korting en een lage maandprijs (ongeveer 20 euro p.m.).

Mijn budget is vrij laag. Eventueel zou ik met de verkoop van mijn S9 dit budget omhoog kunnen brengen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
YouTube, opzoekwerk, NFC, foto's (zo goed als mogelijk), muziek, etc. Niet echt voor gaming, maar dat het eventueel zou kunnen met iets als Xbox Streaming of Stream in de toekomst.

Wat heb je zelf al gevonden?
De Google Pixel spreekt mij het meeste aan, maar daar staan wel lagere specs tegenover dan mijn S9. Het lijkt me dan meer op een downgrade Dan upgrade. Er komt een nieuwe Pixel uit deze maand, maar ben bang dat deze niet veel scheelt met de huidige en toch best duur is.

De S10 lijkt me ook niet perse een upgrade, er zit buiten het meer geheugen en processen, ook niet erg veel verschil met mijn S9?

Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefst zoek ik een toestel met de laatste stock Android features. De Pixel lijkt me daardoor interessant, maar ik ben bang dat ik dit voel als een downgrade of straks een dure upgrade.

Beste antwoord (via foxgamer2019 op 14-07-2020 09:37)

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Wat is het probleem met de oude?
De goedkoopste upgrade is je huidige toestel houden. Eén generatie nieuwer merk je nauwelijks, zeker met een beperkter budget is dat zonde.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Wat is het probleem met de oude?
De goedkoopste upgrade is je huidige toestel houden. Eén generatie nieuwer merk je nauwelijks, zeker met een beperkter budget is dat zonde.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Wat @Speed24 zegt inderdaad. Qua camera en processor is je S9 nog steeds beter dan middenklasse telefoons (€200-€400). Beste is om je S9 te houden.

Ik liep overigens tegen hetzelfde aan met m'n Galaxy S7 een jaar geleden. Alle tests lieten zien dat die S7 sneller was dan de middenklasse telefoons. Frustrerend als je graag iets nieuws wilt, maar toont ook dat je met zo'n topmodel wel even vooruit kan!

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
Wat is een vrij laag budget? 100 euro? Of 500 euro? Beide gevallen kan je niet de nieuwste Apple kopen, maar in het ene geval heb je nog hoop smartphones die wel kunnen, in het geval van 100 euro moet je vooral je zo houden, als deze niet kapot is natuurlijk

Acties:
  • +2Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Thanks, ik blijf voorlopig op mijn S9 werken. :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True