Hallo allen,
Mijn broertje is na lange tijd op zoek naar een nieuwe PC. Hij had al wat in in configurator gegooid.
Daar was ik het niet mee eens en ben zelf aan het samenstellen gegaan. Aangezien het niet voor mezelf is, maar voor een ander wil ik graag feedback of het systeem bij elkaar past. Belangrijker nog of het goed is voor wat mijn broertje er mee wil doen. Ik heb de BBG van juli als basis gebruikt, maar dan met een B550 bordje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje wil zijn pc gebruiken voor internetten en wat games op full HD en zo hoog mogelijke instellingen (Cyberpunk 2077 en Vampire the Masquerade Bloodlines 2). Er zit een DVD brander in, omdat mijn broertje in ieder geval nog DVDs wil kunnen lezen. De Windows licentie heb ik erbij gedaan om het vergelijk met de gamepc configurator te maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft zelf een PC samengesteld van €1302 (incl. win licentie), dit houd ik aan als max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Full HD scherm, toetsenbord en muis gaan mee de rest moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn broertje heeft geen voorkeur. Het is nu een AMD feestje geworden, omdat mijn voorkeur AMD is. Intel en/of NVidia mag ook, mocht dat beter zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje koel en daarmee stil systeem zou een pre zijn. Locatie waar zijn PC staat kan in de zomer lekker warm worden
Ga je overklokken?
Overklokken ligt niet in de lijn der verwachtingen
Wat verwacht je van ons?
Past het systeem dat ik heb uitgezocht zo bij elkaar? is de voeding ok? en kan mijn broertje straks onbekommerd zijn spelletjes spelen? alvast bedankt
Mijn broertje is na lange tijd op zoek naar een nieuwe PC. Hij had al wat in in configurator gegooid.
Daar was ik het niet mee eens en ben zelf aan het samenstellen gegaan. Aangezien het niet voor mezelf is, maar voor een ander wil ik graag feedback of het systeem bij elkaar past. Belangrijker nog of het goed is voor wat mijn broertje er mee wil doen. Ik heb de BBG van juli als basis gebruikt, maar dan met een B550 bordje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje wil zijn pc gebruiken voor internetten en wat games op full HD en zo hoog mogelijke instellingen (Cyberpunk 2077 en Vampire the Masquerade Bloodlines 2). Er zit een DVD brander in, omdat mijn broertje in ieder geval nog DVDs wil kunnen lezen. De Windows licentie heb ik erbij gedaan om het vergelijk met de gamepc configurator te maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft zelf een PC samengesteld van €1302 (incl. win licentie), dit houd ik aan als max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Full HD scherm, toetsenbord en muis gaan mee de rest moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | Asus TUF Gaming B550M-PLUS | € 147,24 | € 147,24 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 456,16 | € 456,16 |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (with ODD) | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 104,40 | € 104,40 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 60,35 | € 60,35 |
1 | Optische drives | LG GH24NSD1 | € 16,99 | € 16,99 |
1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 74,39 | € 74,39 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,90 | € 106,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.222,33 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn broertje heeft geen voorkeur. Het is nu een AMD feestje geworden, omdat mijn voorkeur AMD is. Intel en/of NVidia mag ook, mocht dat beter zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje koel en daarmee stil systeem zou een pre zijn. Locatie waar zijn PC staat kan in de zomer lekker warm worden
Ga je overklokken?
Overklokken ligt niet in de lijn der verwachtingen
Wat verwacht je van ons?
Past het systeem dat ik heb uitgezocht zo bij elkaar? is de voeding ok? en kan mijn broertje straks onbekommerd zijn spelletjes spelen? alvast bedankt