Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kernel panic in docker server

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• xces
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:50

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Ik zoek een?
Vervanging voor mijn z270i moederbord en i6700 processor. Dit was voordat het een docker server were een Windows 10 server, net daarop een aantal Foscam camera's via Blue Iris. Verbruik was ongv. 50w/uur. Inmiddels zijn de camera's vervangen na overgestapt te zijn op Unifi cloud key 2. Helaas begon donderdag de docker server kernel panics the geven en is hij ook na een reinstall niet meer tot leven gekomen. Wel had ik nog de kans om memtest te draaien en daar waren geen fouten in geconstateerd.

Wat is je budget?
Ongv 400 euro voor nieuwe cpu en moederbord. Kast, geheugen en voeding heb ik nog.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur als het aan onderstaande wensen qua performance voldoet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Docker server met nzbget, Plex (soms transcoding), sonar, radar en daarnaast mongodb, mosquitto, node-red en home assistant. Het liefst minder stroomverbruik (rond 10-25w?). OS zal weer Linux worden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True