beste tweakers ik heb een vraagje heb een probleem met me videokaart gaat om de Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse ik kom er zelf niet meer uit het probleem is zo dra ik vsync in game aan doen wil vsync nog al droppen van 60 naar 59 naar 58 en soms 55 en dan weer naar 60fps waar door ik even een stotter krijg zo dra ik vsync uit doe heb ik nergens geen last van en komt ie nooit onder de 60 alleen probleem is dan screen tearing mij vraag is is dit normaal mag vsync dit doen en is dit op te lossen met een freesync monitor
in cod warzone op de grond is het goed geen last van drops ma games zo alls
destiny beyond 2 souls evil whitin 2 altijd drops met vsync aan
...
gaat dus om de Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse met een combi Philips 276E8VJSB 4k monitor
...
wat ik zelf geprobeerd heb is voeding vervangen en hdd naar ssd verschilden winkels gebeld en geen 1 die er een antwoord op heeft rest van de onderdelen zie onder
amd ryzen 2700
asus b450-a
antec hcg gamer gold voeding 750watt
rx 5700xt
16gb jigsaw ram
ssdm2 kingston a2000
a data ssd 256gb voor windows
...
in cod warzone op de grond is het goed geen last van drops ma games zo alls
destiny beyond 2 souls evil whitin 2 altijd drops met vsync aan
...
gaat dus om de Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse met een combi Philips 276E8VJSB 4k monitor
...
wat ik zelf geprobeerd heb is voeding vervangen en hdd naar ssd verschilden winkels gebeld en geen 1 die er een antwoord op heeft rest van de onderdelen zie onder
amd ryzen 2700
asus b450-a
antec hcg gamer gold voeding 750watt
rx 5700xt
16gb jigsaw ram
ssdm2 kingston a2000
a data ssd 256gb voor windows
...