Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Office 365 onbeperkt geldig met 5tb

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• no_way_today
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14-06 07:54
Beste mede-tweakers
Via een advertentie kan ik op mp een onbeperkte Office 365 licentie kopen met 5tb onedrive opslag. Bij navraag verkoopt diegene de licenties vanuit een Office admin, maar derden kunnen niet bij mijn gegevens of inlog inzien. Klopt dit verhaal wel? Is dit wel legaal? De prijs is nl erg laag. Iemand ervaring mee?

Beste antwoord (via no_way_today op 13-07-2020 20:23)

• Erazher
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-06 20:23
Onbeperkt geldig voor welk bedrag?
Het is te mooi om waar te zijn en die persoon doet het niet volgens de regels.

https://www.microsoft.com...-products?tab=1&market=nl

De Family abbo is eigenlijk niet veel geld als je er naar kijkt.
Stel dit deel je met de familie en daarbij de kosten ook.
Je krijgt een software pakket die altijd up to date is.
1TB aan opslag en skype bel minuten (wie die gebruikt kan ik ook niet zeggen )

Als je veel Office gebruikt is het eigenlijk niet een slechte deal.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:52
Ik zou het niet doen. Too good to be true.
Valt denk ik onder die 15 euro windows licenties.

Sponsorloop hartstichting: https://www.hartstocht.nl/annette-overes-2021-hartstocht-10-april

• no_way_today
Dat gevoel heb ik ook, je krijgt geen licentie maar een account. Dat klinkt al verkeerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:52
Probleem is een beetje dat met een account je ook overgeleverd bent aan de verkoper. Wie zegt dat die je bestanden niet kan bekijken of dingen mee doen.
Buiten dat het mij illegaal lijkt.

Blijft natuurlijk legaal een bak met geld.

Sponsorloop hartstichting: https://www.hartstocht.nl/annette-overes-2021-hartstocht-10-april

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:29
De beheerder kan sowieso jouw gegevens inzien. Of het überhaupt mag (de verkoop) op die manier, weet ik niet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-06 20:23
Onbeperkt geldig voor welk bedrag?
Het is te mooi om waar te zijn en die persoon doet het niet volgens de regels.

https://www.microsoft.com...-products?tab=1&market=nl

Stel dit deel je met de familie en daarbij de kosten ook.
Je krijgt een software pakket die altijd up to date is.
1TB aan opslag en skype bel minuten (wie die gebruikt kan ik ook niet zeggen )

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 23:26
Hij verkoopt denk ik gehackte accounts. Gebeurd wel vaker op internet, ver van weg blijven.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:00
No no no way dat je je mail EN al je onedrive stuff aan een willkeurige dude geeft. Niet doen!

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

• no_way_today
Klinkt inderdaad niet echt betrouwbaar, dat 365 familiy pakket kende ik nog niet, geen slechte deal. Ik ga die maar eens proberen! Dank voor het meedenken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:39
Erazher schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:22:
[...]
Die deal is met Black Friday deals soms nóg beter te maken - ik heb nu voor 65 euro een jaar family. Dus rond die tijd even uitkijken!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Heel ver weg van blijven. Ze verkopen een account in een Office 365 platform wat na 2 maanden verdwenen is. Ik had al begrepen dat het zogenaamde free office 365 omgevingen zijn die voor een demo/studie aangemaakt zijn. Niet eens gehacked.

En het meest gevaarlijke, de persoon die admin is kan bij je data en wanneer hij ook nog eens Intune activeert en jij je device via Outlook of Onedrive koppelt ook nog controle over je devices krijgen.

[Voor 30% gewijzigd door Wim-Bart op 13-07-2020 20:34]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• no_way_today
theturtle schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:29:
[...]

Die deal is met Black Friday deals soms nóg beter te maken - ik heb nu voor 65 euro een jaar family. Dus rond die tijd even uitkijken!
Goede tip!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True