Beste Tweakers,
Ik heb een computer met momenteel 2 schijven te weten ee 500GB SSD de opstarts schijf en nog een 700GB HDD. Nu wil ik de HDD uit mijn pc verwijderen gezien mijn nieuwe kast geen HDD meer ondersteunt en ik ook niet de extra ruimte nodig heb.
Als ik mijn HDD er uit haal kan ik alleen niet meer opstarten. Het lijkt er op dat een deel van de windows instalatie toch op de HDD staat ondanks dat de SSD de windows installatie bevast en ook opstart schijf regelt. Ik heb even een screenshot gemaakt van schijfbeheer./f/image/oxyDbrNeOEMFLvtK2jAXHCNs.png?f=fotoalbum_large)
Wie o wie kan mij helpen van de hardeschijf af te komen
?
Ik heb een computer met momenteel 2 schijven te weten ee 500GB SSD de opstarts schijf en nog een 700GB HDD. Nu wil ik de HDD uit mijn pc verwijderen gezien mijn nieuwe kast geen HDD meer ondersteunt en ik ook niet de extra ruimte nodig heb.
Als ik mijn HDD er uit haal kan ik alleen niet meer opstarten. Het lijkt er op dat een deel van de windows instalatie toch op de HDD staat ondanks dat de SSD de windows installatie bevast en ook opstart schijf regelt. Ik heb even een screenshot gemaakt van schijfbeheer.
/f/image/oxyDbrNeOEMFLvtK2jAXHCNs.png?f=fotoalbum_large)
Wie o wie kan mij helpen van de hardeschijf af te komen