Op Lenovo 15ARE05 wachten of toch iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk surfen, YouTubefilmpjes kijken, dat soort dingen. Ik wil hem aan kunnen sluiten op een beeldscherm (1080p heeft HDMI en DP) en ook nog makkelijk kunnen meenemen (mooi dun dus, geen grote game laptop oid). Daarnaast wil ik lichte videobewerking doen (niks speciaals, alleen maar een geluidje onder een filmpje zetten bij wijze van spreken) en down the line wil ik de mogelijkheid tot muziekproductie hebben (16GB RAM of uitbreidbaar geheugen zou erg top zijn).

Wat is je budget?
700 max.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Regelmatig, voor dingen als school en vakanties maar ook gewoon om eventjes in de tuin te zitten zonder de hele tijd een baksteen de trap op en af te hoeven dragen. Ik vind elke grootte tussen de 13.3"en 15.6" prima.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope, geen merkvoorkeuren. wat ik het liefst niet wil is touchscreen, dan zie ik het scherm niet goed in de zon. Daarnaast wil ik wel 256GB+ opslag.

Ik had zelf twee opties in m'n hoofd: een tweedehands Macbook of een laptop met een nieuwe generatie Ryzen. Ik zat zelf te denken aan een Lenovo 15ARE05, die is eigenlijk perfect en heeft zo goed als alles wat ik wil maar nog heel lastig tot niet verkrijgbaar. Ik vroeg me dus af, hoe lang gaat het volgens jullie ongeveer duren totdat deze wel beschikbaar is? Of is er een beter alternatief dat ik over het hoofd ziet?

Alvast bedankt!

:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:43

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Via de pricewatch: Bol heeft 'm nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijs
die had ik inderdaad gezien, die laptop is echt perfect voor mijn doeleinden. Moet alleen even kijken of ik dat kan met geld, dan zou ik een paar honderd euro moeten lenen. Het lijkt me wel dat deze heel lang meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:43

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zou dan of je hardware-eisen bijstellen, of wat langer doorsparen. Maar dit soort geldbedragen moeten lenen voor hardware als dit zou ik je sterk afraden. Het klinkt een beetje of je dat verschil niet in een maandje bij elkaar hebt en je wilt niet nog aan het betalen zijn voor spullen die zo snel in waarde verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijs
Bastiaan schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:01:
Ik zou dan of je hardware-eisen bijstellen, of wat langer doorsparen. Maar dit soort geldbedragen moeten lenen voor hardware als dit zou ik je sterk afraden. Het klinkt een beetje of je dat verschil niet in een maandje bij elkaar hebt en je wilt niet nog aan het betalen zijn voor spullen die zo snel in waarde verminderen.
Dit ben ik met je eens, lenen is niet het goede woord. ik woon bij mijn ouders het gebeurt regelmatig dat mijn moeder iets kleins voorschiet en ik het later terug betaal, ik zou dus even moeten kijken of dat het geval is nu.
Er zit namelijk wel een soort van urgentie achter de aankoop, mijn PC gaat morgen de deur uit en heb niet echt iets wat ik tijdelijk kan gebruiken. Ik wil niet te lang zonder een computer zitten.

Of inderdaad, gewoon een goedkoper model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Bol.com heeft dan ook wel een erg hoge prijs. Naar mijn weten kun je de 15ARE05 voor een stuk minder oppikken als je creatief bent met de samenstelling (Windows eruit laten bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:18
Is dit niet wat je zoekt (weer in stock) https://www.mediamarkt.nl...-512gb-grijs-1656554.html
Pagina: 1