Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

kamer op temp, maar elga zet ketel aan?!

Pagina: 1
Acties:

• annestweak
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 15-06 21:10
goedemorgen,

geen idee waarom, maar onze cvketel is bezig de vloer te verwarmen. dit terwijl het 22,9 graden in de kamer is en de kamertemperatuur ingesteld staat op 20 graden 8)7

heb het forum doorgespit en las iets over flow probleem tussen elga en cv.
de elga staat idd aan, maar ik vraag mij af waarom hij de ketel aanzet.

heeft iemand hier een oplossing voor of kan iemand mij aangeven hoe ik dit op kan lossen?

met vriendelijk groet:
Anne

• annestweak
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 15-06 21:10
Ik heb de ketel aan uit aangesloten, dit lijkt te helpen. Hoop ik😬

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-06 20:24
Ik zou die Elga toch maar even goed laten vullen, zoals je al zei, zoveel warmteverlies in de persleiding lijkt me niet normaal. Je blijft dit soort wazigheden houden als je koudemiddel niet in orde is. (Of dit nu vuil of tekort is).
Ik zou eens beginnen met uberhaupt een meter erop aansluiten en kijken hoeveel je drukken zijn (hoog/laag). Daarna vacumeren/afpersen/vullen etc.

AMD Ryzen 3800X - 16GB DDR4 Corsair RGB - ASUS ROG STRIX 1080Ti - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True