They made me do it.
UTFS
Mozilla maakt die select dingetjes altijd iets langer, waardoor dat plaatje er niet meer oppast en naar de volgende regel gaat.
Mozilla maakt die select dingetjes altijd iets langer, waardoor dat plaatje er niet meer oppast en naar de volgende regel gaat.
Het gaat hier dus om de lengte van de pulldown menu's die rechtsonder staan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat hebben alle mozilla's tot nu toe gehad, IE heeft er ook een beeje last van.
In Opera 5.12 bugt het ook. Kijk maar:

En:

En:
lekker boeiend ofzo 
ik gebruik hier 0.9.3 maar lig er niet wakker van... mozilla is nog niet eens officieel gereleased en je zeurt al bij webdevers dat-ie niet ondersteund wordt
ik gebruik hier 0.9.3 maar lig er niet wakker van... mozilla is nog niet eens officieel gereleased en je zeurt al bij webdevers dat-ie niet ondersteund wordt
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ja. En als je niks boeienders dan dit toe te voegen hebt: shut up en bewaar je trolls voor een andere gelegenheid. En fyi, Netscape 6 is *wel* gereleased.Op woensdag 08 augustus 2001 16:36 schreef chem het volgende:
lekker boeiend ofzo
(ja, flame intended.)
Op woensdag 08 augustus 2001 16:36 schreef chem het volgende:
lekker boeiend ofzo
Als er iets belangrijk is voor mij als ik een site maak dan is het wel dat ze in elke browser gelijk moeten zijn.
Maar Opera 5.12 is toch een vrij regelmatig gebruikte browser waar je IMHO best rekening mee moet houden.Op woensdag 08 augustus 2001 16:36 schreef chem verder:
best welOp woensdag 08 augustus 2001 16:36 schreef chem het volgende:
lekker boeiend ofzo
Wanneer wil je dat we er dan mee beginnen?mozilla is nog niet eens officieel gereleased en je zeurt al bij webdevers dat-ie niet ondersteund wordt
Anders leren webdevvers (pffff) nooit dat er meer browsers zijn dan alleen IE
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik zeg nog erbij dat ik 0.9.3 zelf gebruik...
verder heb ik bij 0.9.3 op de PC én de Mac er geen problemen mee...
Mozilla 0.9.3 != Netscape 6 trouwens... da's net zoiets als IE5 op de Mac != IE5 op de PC..
en dit is btw al meerdere malen behandeld en toen was/werd er besloten dat mozilla niet op deze wijze werd 'ondersteund'
Als ik alle bugjes moet posten die MSIE5 op de Mac met got heeft... dan heb ik ook nog wel een waslijst!
anyways...
ps. excuus voor m'n wellicht iets te botte reactie, ik was ook in een wat rotte mood
verder heb ik bij 0.9.3 op de PC én de Mac er geen problemen mee...
Mozilla 0.9.3 != Netscape 6 trouwens... da's net zoiets als IE5 op de Mac != IE5 op de PC..
en dit is btw al meerdere malen behandeld en toen was/werd er besloten dat mozilla niet op deze wijze werd 'ondersteund'
Als ik alle bugjes moet posten die MSIE5 op de Mac met got heeft... dan heb ik ook nog wel een waslijst!
anyways...
ps. excuus voor m'n wellicht iets te botte reactie, ik was ook in een wat rotte mood
Zegt iemand dat? Lees dit eens:Op woensdag 08 augustus 2001 20:17 schreef chem het volgende:
Mozilla 0.9.3 != Netscape 6 trouwens...
Daar valt Netscape 6 ook onder, als kloon van Mozilla 0.nogwat.Op woensdag 08 augustus 2001 14:58 schreef ACM het volgende:
Dat hebben alle mozilla's tot nu toe gehad,
misschien dat netscape 6.1 het probleem niet heeft?
Verder heeft mozilla 0.9.x bij mij het probleem niet meer... Dus wellicht dat het toch een probleem is wat bij de user ligt?
Maar goed, dit kan sowieso beter bij bugs.topix.nl aangekaart worden
Verder heeft mozilla 0.9.x bij mij het probleem niet meer... Dus wellicht dat het toch een probleem is wat bij de user ligt?
Maar goed, dit kan sowieso beter bij bugs.topix.nl aangekaart worden
Bij mij had 0.9 het, 0.9.1, 0.9.2, en 0.9.3 nog steeds.Op woensdag 08 augustus 2001 20:37 schreef chem het volgende:
Verder heeft mozilla 0.9.x bij mij het probleem niet meer...
Dat zal het zijn. Net als dat het onderste stukje bij domme usertjes in IE verschoven is. (en Netscape 4, en Opera, en en en...)Dus wellicht dat het toch een probleem is wat bij de user ligt?
in mozilla 0.9.4 lijkt het wel te kloppen
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Pagina: 1