Hallo allemaal,
Mijn neefje heeft mij gevraagd hem te helpen met het bouwen van zijn eerste (gaming) PC. Graag jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt voornamelijk gaan gamen op het systeem. Games zoals Fortnite (het liefst op 144 fps), Call of Duty: Warzone, GTA V. Hij wilt de games runnen op medium-high met goede fps. Verder gaat hij af en toe een beetje editen op het systeem en schoolwerk doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, Muis, Monitor (AOC C24G1)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor Windows en wellicht programma's, en harde schijf voor overige opslag en games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij wilt een NVIDIA kaart, hij wilt namelijk GeForce Experience gebruiken om te streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Formaat graag ATX. Hij wilt het liefst een zo stil mogelijke PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb research gedaan, rondgekeken op DAA topics en gekeken naar de BBG van juli, daaruit heb ik het volgende samengesteld. Graag hoor ik of jullie suggesties of opmerkingen hebben. Alvast bedankt.
Mijn neefje heeft mij gevraagd hem te helpen met het bouwen van zijn eerste (gaming) PC. Graag jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt voornamelijk gaan gamen op het systeem. Games zoals Fortnite (het liefst op 144 fps), Call of Duty: Warzone, GTA V. Hij wilt de games runnen op medium-high met goede fps. Verder gaat hij af en toe een beetje editen op het systeem en schoolwerk doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, Muis, Monitor (AOC C24G1)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor Windows en wellicht programma's, en harde schijf voor overige opslag en games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij wilt een NVIDIA kaart, hij wilt namelijk GeForce Experience gebruiken om te streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Formaat graag ATX. Hij wilt het liefst een zo stil mogelijke PC.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb research gedaan, rondgekeken op DAA topics en gekeken naar de BBG van juli, daaruit heb ik het volgende samengesteld. Graag hoor ik of jullie suggesties of opmerkingen hebben. Alvast bedankt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Phantom Gaming 4 | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Gaming OC Pro 6G (rev. 1.0) | € 358,82 | € 358,82 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 36,99 | € 36,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB | € 66,65 | € 66,65 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 84,25 | € 84,25 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 63,21 | € 63,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 999,82 | ||