Huurwoning geluid traceren en oplossen

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EllenU
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-08-2020
Mijn vraag
Al een hele tijd heb ik een constante zoemend piepend geluid vooral in mijn woonkamer. Het wordt ook door andere gehoord en iemand omschreef het dat het klinkt of het gas hoog openstaat op het gasfornuis.Ik hoor het vooral in de woonkamer. Ik wordt er gek van en wil er vanaf. Zelf heb ik al veel gedaan zie onderstaand. De woningbouw zegt niets meer te kunnen doen want de verwarmingsketel en ventilatiesysteem zijn nagekeken. Nu heb ik hier de tip gekregen dat het ook van de buren af kan komen. Het zou de gezamenlijke schoorsteen bv kunnen zijn.Dan is het een idee dat zij de stroom tijdelijk uitzetten. Nu is de communicatie niet makkelijk aan beide kanten en ze zeggen niets te horen.
Wat kan ik van de woningbouw verwachten ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Cv en ventilatiesysteem na laten kijken. Gas en waterkraan dichtgedraaid. Koelkast met vriesvak paar dagen uit. Nieuwe Experia box. Gehoortest gedaan. Hier om raad gevraagd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had je https://gathering.tweaker...ind/poster/1416072/topics al gelezen? O-)

Even serieus; er wordt je al weken aangeraden om eens heeeeel goed te gaan lokaliseren. Desnoods vraag je ook een bejaarde en een kleuter om te helpen; beiden hebben andere "vlekken" in de hoor-frequenties dus allicht hoort de ene iets wat de ander minder hoort etc.
Hier om raad gevraagd.
Stel nu, dat wij op papier geen antwoord weten. Is het dan handig om elke week opnieuw te vragen?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 12-07-2020 15:18 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
EllenU schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:13:
[...] Hier om raad gevraagd.
... en niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Een nieuw topic openen, terwijl er er nog een paar anderen open staan is niet de bedoeling. Probeer even wat met de tips uit de andere topics en reageer daar dan met een nieuwe reactie als je wat wil vragen of wat toe te voegen hebt. Dan gaat deze op slot.

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.