MULTIBEAM 700 en Google assistent probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 4.917 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troltrader
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10-2023
Mijn vraag
.Beste forumbezoekers
Sinds 2 maanden (mei 2020)in bezit van Harman Kadon Multibeam 700. Mooi apparaat en dito geluid. ECHTER een zeer vervelende bijkomstigheid van de Google assist. Deze reageert Ongevraagd . Normaal gesproken moet je deze aanroep3n met Hey of OK Google. Nu (vooral met kijken tv of audio streamen,)reageert deze vanzelf. Harman Kardon maakt zich er tot op heden vanaf met te stellen dat dit een Google probleem is. Confronteert mij en wellicht amderen nu met de stelling dat dit apparaat op 2 afzonderlijke software draait. 1 van HK en 1 van Google,tja Google daaar kunnen zij niets aan doen.

Mijn vraag is deze; hebben meer Forumleden deze ervaring en of een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik;

.De laatste software is geïnstalleerd en heb deze soundbar via Marc HDMI aangesloten. De ook nieuwe tv is een Samsung QEU5Q70R. Beiden heb ik gereset en opnieuw geïnstalleerd..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;

.getracht op te lossen door reset/opnieuw installeren
HDMI losgekoppeld en Optische kabel aangesloten
Positie van soundbar gewijzigd
Zelfs de tv gereset en opnieuw geïnstalleerd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
Gebruik je de Google Assistant of de smart functies van de Multibeam? Zo niet, dan kan je overwegen om 'm helemaal niet te verbinden met je netwerk, dan werkt Google Assistant hopelijk niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troltrader
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10-2023
Hahn schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:31:
Gebruik je de Google Assistant of de smart functies van de Multibeam? Zo niet, dan kan je overwegen om 'm helemaal niet te verbinden met je netwerk, dan werkt Google Assistant hopelijk niet.
Dank voor het meedenken. Het is geen optie om los te koppelen van internet . Het blijkt uiteindelijk dat HK toegeeft dat er sprake is van een ongewenst reageren. Vooralsnog komen zij ook met oplossingen zoals koppel dit af /doe dat niet. Onacceptabel. Let wel het gaat hier om een fonkel nieuw product dat nog maar net anno 2020 op de markt is en met veel tamtam aangekondigd is JUIST door de toepassing van Google. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:56
Moet zeggen dat ik het soms met de Google Home Mini ook heb hoor. Dan komt er een passage op TV voorbij waar iemand roept "Okee goed" .. en dan is Google er ook meteen als een stokstaartje bij.
Doordat mijn Google Home ook naast de TV staat ontkom je hier denk ik niet helemaal aan. Wat je wellicht wel nog kan doen is in de app (Google Home App) instellen dat hij vanaf een bepaalde tijd niet meer mee hoeft te luisteren. Ook heb ik mijn Google Home Mini op een externe tijdschakelaar geplaatst. Vanaf 23 uur 's avonds gaat gewoon hard het stroom er af tot een uur of 6 's ochtends.
Al kan ik me voorstellen dat dit voor jou geen optie is.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nim.deboer
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-11-2022
Werkt HK ook zonder Google Multibeam 700 of moet die er echt bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nim.deboer
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-11-2022
nim.deboer schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:21:
Werkt HK ook zonder Google, Multibeam 700 of moet die er echt bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:09

FeaR

In GoT we trust

@nim.deboer
Topics kicken om te kapen is niet de bedoeling.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.