Tweaker wil mij op laten draaien voor zijn verlies.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.325 views

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Topicstarter
Beste Modjes,

Mijn vraag

Ik heb met een tweaker een ruil gedaan, zijn Ryzen 3600 tegen mijn Ryzen 1600 met een extra betaling van € 55,00. Hij vroeg in eerste instantie € 160,00 voor zijn cpu, maar heb ik de prijs naar beneden kunnen krijgen naar € 155,00.
Nu blijkt dat het pakketje van de tweaker kwijt is geraakt, terwijl hij de mijne zonder problemen binnen heeft gehad, dat geeft hij namelijk aan. Nu doet hij mij een voorstel dat hij mijn cpu terugstuurt, maar de extra betaling van € 55,00 gaat houden omdat hij schade heeft, wat volgens mij niet kan. Ik heb namelijk zijn cpu niet kwijt gemaakt, maar PostNL en dient hij zijn claim bij hun neer te leggen en niet bij mij.

Nu is mijn vraag waar ik hier een topic over kan openen, want ik ben het hier totaal niet mee eens. Moet dat in "Shopping Forum" of "V&A Feedback" of toch ergens anders? Ik moet opdraaien voor zijn verlies. Ik kan natuurlijk een beoordeling plaatsen, maar ik vraag mij af wat ik hier mee aan moet en hoop dat er tweakers zijn die mij advies kunnen geven hierover.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb onderstaand linkje van Arnoud Engelfriet gevonden en die ook naar de tweaker in kwestie gestuurd, maar die reageert niet meer.

https://blog.iusmentis.co...bij-particuliere-verkoop/

Hierin stelt Arnoud dat de verkoper aansprakelijk is voor het vermissen van zijn pakket.

Met vriendelijke groet,

VapingQueen

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VapingQueen

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Topicstarter
Beste moderators,

Het probleem is al opgelost, Chochomel en ik zijn het eens geworden en hij zal de cpu terugsturen en mijn geld is al teruggestort.
Wel wil ik vragen of de 2 beoordelingen op de pagina van Chochomel verwijderd kunnen worden, ik ben van mening dat Chochomel geen reputatieschade hoort op te lopen nu we er uit zijn.

Met vriendelijke groet,

VapingQueen

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Topicstarter
Zeker te min voor de modjes om op te reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Microkid @Anoniem: 27535 iemand even tijd? ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
VapingQueen schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:59:
Zeker te min voor de modjes om op te reageren?
Doe eens effe rustig joh. Het is net weekend geweest, vakanties zijn begonnen en je bent niet de enige die aandacht behoeft. En het dan op zo'n toontje aankaarten...

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 13-07-2020 21:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Topicstarter
Owwww, sorry hoor, zal het nooit meer doen.... Wel knap dat jij weet welk toontje ik gebruik.

[ Voor 33% gewijzigd door VapingQueen op 13-07-2020 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
VapingQueen schreef op maandag 13 juli 2020 @ 21:07:
Owwww, sorry hoor, zal het nooit meer doen.... Wel knap dat jij weet welk toontje ik gebruik.
Het verontwaardigde toontje waarin je insinueert dat we jou of je probleem te min vinden. Dacht je dat ik van gisteren was? En kom niet met "ach, zo bedoelde ik 't niet".

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 13 juli 2020 @ 21:11:
[...]

Het verontwaardigde toontje waarin je insinueert dat we jou of je probleem te min vinden. Dacht je dat ik van gisteren was? En kom niet met "ach, zo bedoelde ik 't niet".
FYI, ben net uit bed en zo rustig als het maar kan, maar goed....Nope, niet van gisteren, van eergisteren toch? Of is dit een foute vraag? Want iets anders was het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

VapingQueen schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:42:
Nu is mijn vraag waar ik hier een topic over kan openen, want ik ben het hier totaal niet mee eens.
Nergens. Tweakers is geen partij tussen jullie onderlinge transactie. Dat staat ook uitdrukkelijk in de voorwaarden die bij V&A horen. Eventuele geschillen zullen jullie dus zelf moeten uitpraten. Wij kunnen hier niets in betekenen noch bemiddelen. Een topic open zorgt in de meeste gevallen alleen voor verhitte discussies waar iedereen zich mee gaat bemoeien en uiteindelijk wordt niemand er wijzer van.

Review verwijderen? Graag even de procedure volgen: BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.