socket 7 fan

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 17:26
weet iemand een (online) winkle waar ik een socket 7 fan kan kopen. kwil er ook zelf wel eentje maken maar dan moet ik wel een howto hebben. Weet iemand een site?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:58
als in? wat bedoel je?

je kan ook gewoon een socket A cooler op een socket 7 zetten.

en een fan zelf maken lijkt me niet makkelijk....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• ajampaniki
ik heb al een heatsink die eerst op me cpu zat. maar tis toch niet logisch dat een socket a cooler ook op een socket 7 slot past. Anders hadden ze toch niet verschillende maten daarvoor.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:58
Op woensdag 08 augustus 2001 14:05 schreef ajampaniki het volgende:
ik heb al een heatsink die eerst op me cpu zat. maar tis toch niet logisch dat een socket a cooler ook op een socket 7 slot past. Anders hadden ze toch niet verschillende maten daarvoor.
hebben ze ook niet :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• ajampaniki
dus een socket a fan past ook gewoon. dan kan ik die nl gewoon halen

Verwijderd

Je kan wel degelijk gewoon ene socket a fan op een s7 plankje plaatsen. Ik heb nu ene coolermaster fan op mijn amd k6-2 450 die nu lekker op 571 loopt te stomen. De bevestegingsklem moest allereerst wel een beetje gemod worden maar dat kwam door condensators die wel errug dicht op de socket zitten.

• ajampaniki
Bij mycom hebben ze een golden orb voor een socket 370. Is dit een beetje een goed of raden jullie een andere aan?

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

Cr3ator

1 bar is geen bar

Voor een socket7 processor (niet supersnel/heet) is deze prima... misschien beetje luidruchtig, maar wel goed... :)

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• ajampaniki
tis maar voor een pI 233 mmx dus zoveel heeft ie niet nodig. Dus dit zal wel goed zijn en niet zo duur.

Verwijderd

ik zou geen golden orb nemen omdat die vrij veel ruimte ndig hebben om de socket. En bij veel (budget)-bordjes is die ruimte vaak niet aanwezig. Pak gewoon z'on kleine coolermaster ofzow, die kosten niks en koelen goed genoeg voor die p1.

Verwijderd

Fan
Heatsink
HSF(heatsink fan combo) aka koeler

DUS!
fan is geen heatsink

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
boeie about t naampie... vraag me trouwens af wat een hsf van silverado met een p233mmx doet:)

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-04 15:56
gewoon die coolermaster nemen die bij mycom voor F 25,- te koop is (Coolermaster DP5-6H51)

Is mooi stil en koelt perfekt

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Socket 7 fans zijn spotgoedkoop
heb een perfecte noname voor een servertje voor F 20,-- in Nijmegen

Verwijderd

Als ik een socket7 coolertje nodig heb haal ik hem bij de computerzaak waar ik vaak kom en meestal hebben ze wel gratis een tweedehandsje voor me liggen. Ik zou ook zoiets proberen.
Pagina: 1